Gabz Skrevet Juni 23 Skrevet Juni 23 (endret) Hvordan er prosedyre og kostnader om dagen for å lage ny nøkkel til en E39? Ønsker for øvrig helst å oppgradere til facelift-nøkkel ("diamanten"). Har den gamle typen nå. Går det? Eller er det andre frekvenser etc.? Diamant-nøklene lades vel i tenningen også, og det gjør vel ikke de gamle. Endret Juni 23 av Gabz
Thundercoil Skrevet Juni 23 Skrevet Juni 23 (endret) Nøkkelen lades i tenning og «nøkkelfolkene» tar mellom 2K-3K. Den nøkkelen du har nå er kompatibel med å bli byttet ut til flipnøkkel og andre fasonger og typer. 😊 Han jeg snakket med mens jeg fikk laget ny nøkkel til RAV4 da den eneste nøkkelen knakk, sa han også frarådet å gå for samme BMW-nøkkelhus som du har nå, siden de nøkkelfolkene bestiller i bulk er ettermarkeds kopier og har veeldig harde knapper. Men ja. Jeg bare møtte en lokal fyr. Han slipte til nøkkel baki varebilen sin, leste av signal mellom nøkkel og startsperre og la det inn, så testet han nye nøkkelen og knappene sånn 10 ganger og takket for seg. Gjort på 5 min. Endret Juni 23 av Thundercoil Patryck reagerte på dette 1
hsd Skrevet Juni 23 Skrevet Juni 23 (endret) Eg bestilte berre ny nøkkel med bmw for noen år siden, tror det kom på 1700kr ( mulig det var 2700) inkl parring. (parring på desse er veldig simple greier du kan gjør selv uten pc for den del) Endret Juni 23 av hsd sveigis, Patryck og Otis reagerte på dette 3
Gabz Skrevet Juni 24 Forfatter Skrevet Juni 24 Okei, nice. Høres lovende ut. Da får jeg sjekke ut litt aktører Takk!
Gabz Skrevet Juni 26 Forfatter Skrevet Juni 26 Foreløpig fått svar av Sulland, og han sa at man ikke får tak i fjernkontroll-nøkkel ny fra BMW lenger. Kun reservenøkkel uten noe elektronikk.. Så da er vel fort OEM-ruten utelukket iallefall. Begynner å bli bekymringsverdig mye NLA deler på E39.. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå