Gå til innhold

Prisantydning på ettermontere avtagbart hengerfeste, F11 535D.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdatering: Tok det på meg selv å montere hengerfestet. 7 timer minus en middagspause senere, er hengerfestet samt ledningsnett montert. Slapp billig unna, hadde CAN-bus ledning i baggasjerommet, så slapp å trekke kabel frem til fotbrønnen på fører side. Hjalp også at det var på en f11 og ikke f10. Slapp nemlig da å trekke kabel til venstre passasjerdør. 

Ved prøvekjøring var jeg spent på om det trengtes koding til, angående hengermodus. Dette var ikke nødvendig.

IMG_3945.jpeg

IMG_3946.jpeg

IMG_3950.jpeg

IMG_3948.jpeg

IMG_3952.jpeg

IMG_3953.jpeg

IMG_3954.jpeg

Skrevet (endret)

Det var vel en sånn dings eller lignende i kabelsettet? Monterte selv for et par år siden, det funket bra med parksensorer og alt.

ecs.thumb.jpg.6bf8867806f21fb104f6a94ee0320785.jpg

Kula mi kommer til å stå der som evig beskyttelse. Ikke avtagbar ☺️ Dvs. jo hvis man gidder å løsne to bolter.

kroken23.thumb.jpg.54d711cb69f3c2b04ad230ffc014d610.jpg

Endret av teerex
Skrevet

Eg køyrde litt vel fort med campingvogn her en dag og passerte ein lastebil i godt driv og då merka eg veldig godt lufttrykket frå lastebilen pressa på vogna. Det redda antiskrens systemet ypperleg inn så det virkar for å fungere heilt etter hensikten. 

Positivt ovveraska faktisk, virka så antiskrens systemet jobba på ein annan måte slik at det ikkje kutta gasspådraget. Blei ovveraska så fekk ikkje heilt med meg detaljane, skulle kanskje prøvd en gang til men det var litt på grensa så kanskje best å la vere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...