Joaroe Skrevet i går, 08:16 Forfatter Skrevet i går, 08:16 Fant brått ut at man kan bestille I4 M60 i gul😲 Det var jo ikke lite kult da. Litt mindre kult var prisen og at leveringstid økte med 5mnd😫 Men det vurderes... BMWE39turbo, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1
BMWE39turbo Skrevet i går, 08:21 Skrevet i går, 08:21 Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! fupsaker og Joaroe reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet i går, 08:25 Skrevet i går, 08:25 Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! mr.pingu, fupsaker, Joaroe og 2 andre reagerte på dette 5
Joaroe Skrevet i går, 08:35 Forfatter Skrevet i går, 08:35 5 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! Problemet er bare den utsatte leverignstiden Må evt. finne en løsning mellom nåværende bil, som må leveres i slutten av januar, og ny.. @Saltkjelen Han som tok ut den tror jeg at jeg snakket med i helga. Kortvarig glede. Fikk svar fra forhandler om at leveringstid var usikker på Individual farge samt at bilen var låst for endring :(
Bjerknez Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Mulig jeg ikke har fulgt med, men kommer M60 med de gamle lyktene igjen?
Saltkjelen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 9 minutter siden, Bjerknez skrev: Mulig jeg ikke har fulgt med, men kommer M60 med de gamle lyktene igjen? Ingen i4er blir levert med de gamle laserlyktene igjen. Den gule som er avbildet over er en bil fra 2022. Joaroe reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå