sveigis Skrevet Søndag kl. 15:39 Skrevet Søndag kl. 15:39 Bra jobbet her 😊 De e39 lyktene er der faktisk endel innhold i om man kan si det sånn. Ser enkle ut men det er de ikke og demontere osv . Ellers enig ,de felgene er fine og er sånne jeg og vil ha til vinter felg .😊
Haug530D Skrevet Søndag kl. 16:15 Forfatter Skrevet Søndag kl. 16:15 35 minutter siden, sveigis skrev: Bra jobbet her 😊 De e39 lyktene er der faktisk endel innhold i om man kan si det sånn. Ser enkle ut men det er de ikke og demontere osv . Ellers enig ,de felgene er fine og er sånne jeg og vil ha til vinter felg .😊 Ja skjønner ikke hvorfor BMW skulle gå vekk fra Butyl, men de blir nå uansett limt sammen med butyl igjen 🙂 sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet i går, 12:06 Forfatter Skrevet i går, 12:06 Fikk nå gjort noe småtteri i dag og, først ble det byttet til vinterdekk på E60, deretter byttet jeg pakning i intercooler røret som går inn på Egr på E60'n samt fikk satt på nytt klips, siden det gamle var knekt, for de som trenger ny så selger Eurodel lik som orginal av merket Metzger 2401254, ble 184,- inkludert frakt så ikke så veldig billig, gummi pakning til rør kjøpte jeg 3 stk fra Aliexpress og kom på 7,98 dollars, kvaliteten virket bra også Deretter ble det lagt inn ny fil uten EGR i ECU, fikk opp all slags feilmeldinger i displayet underveis, noe som er helt normalt, men alikevel spennende og ikke minst spennende om motor starter etterpå Som sagt, først dekkskift på F11, Ryobi sin største maskin funker gull her, ser forøvrig jeg må lakke kaliper på nytt til sommeren igjen. Også var det nye deler til E60 Gammel går i bosset, stiv og hard. Denne må jeg få limt tror jeg, iallefall gjort ett forsøk, har en del plast dingser som skal limes nå etterhvert, så jeg må kjøpe en ny tube med "Loctite all plastics" tror jeg Nytt klips på plass, drog uttav kontakt her for og provosere frem motorlampe for egr, men da den ikke kom på etter 5 minutter så gadd ikke jeg teste mer og satte den på igjen, tenkte jeg kunne få frem motorlys og hive innpå egr delete og se om lyset gikk av igjen, men jeg kan jo bare kjøre med kopling av også får vi se, men det blir til våren, denne blir ikke brukt før da. Da er vi i gang, har uansett komplett Backup av ECU Ferdig Moment of truth, ble litt mye fikling der VID_20251029_124600924.mp4 mslello, Otis og sveigis reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå