Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nå skrudd litteså i helgen også og levert E87 på Etterkontroll (Skulle ta det innimellom når de hadde tid)

Kunne sikkert tatt med skivene på jobb og dreidd litt av de, men det var ikke såbb voldsom pris på nye skiver og tid er jo som kjent penger, så da jeg skulle ha litt andre ting utenom hos Autodoc ble det også handlet inn nye skiver.

Nye skiver på plass, samt alt av gummi på caliper og klosser er nytt også.

IMG20260913115936.thumb.jpg.50536aee9549b649b03b46d1459e4260.jpg

Bort med det gamle, som man ser på baksiden så er det mer enn 25% rust, jeg slipte av de før jeg sendte bilen på eu og satset på at litt bremsing på vei til verksted skulle gjøre susen, men tydeligvis ikke.

IMG20260913120009.thumb.jpg.8797b574bd8c41fc337d43c702117fc5.jpgIMG20260913122307.thumb.jpg.7d322dbbc9213b7267619ce2b82de70a.jpg

Også måtte jo lyktene poleres, har desverre ikke noe etter bilde, men ett bilde fra jeg holder på og en ting ikke kjøp temu lykte pusse sett, for det første så er pussepapiret litt mindre enn rondellen så borrelås stoffet kommer nok i kontakt med glasset, samt at pad for polish ikke har samme utforming som den i 3M settet, så det er nok en dårlig etterligning, det ble iallefall mye bedre med 3M sitt lyktepolish sett.

Og viskere byttet jeg også selv om jeg ikke skjønner helt hvorfor, for de "Bosch" viskerne som satt på var knalle gode og jeg så ikke noe slitasje på de, av og til så tror jeg enkelte verksted "finner på ting" anyway, visker på bakrute hadde ikke 100% kontakt med bakrute, dette var ikke anmerket, så kan jo være de har skrevet feil i kontroll rapport, her er nok uansett treghet i viskerarm som gjør det, så det får vi jo sjekke ut.

Ellers så har jeg blitt Representant eller reklame hos J.S Cock (eller kjendis som jeg sier :P )

De skryter jo mer enn jeg gjør også og de skriver at jeg "restaurerte den" jeg er dog ikke helt ferdig med den, men alle vet jo hvordan det er med en liten fisk som blir stor :P 

https://www.jsc.no/nyheter/atlascopco-kompressor/

jdcock.thumb.jpg.83faa63b9ae1907456ea9df6195fac46.jpg

• Haug530D changed the title to Haug sine kjøretøy småfiks av E87 før etterkontroll :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...