Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du gjør noen fine jobber her med bilene dine .

Små og store ting som igjen gjør at ting varer 😊

Jeg har og en parksensor feil på e61 ,det piper i tid og utid når jeg rygger ,men ligger ingen feilkoder såvidt jeg vet .

Kanskje du har noen stalltips ?

Skrevet (endret)
9 minutter siden, sveigis skrev:

Du gjør noen fine jobber her med bilene dine .

Små og store ting som igjen gjør at ting varer 😊

Jeg har og en parksensor feil på e61 ,det piper i tid og utid når jeg rygger ,men ligger ingen feilkoder såvidt jeg vet .

Kanskje du har noen stalltips ?

Alle fungerer? om du trykker inn PDC knappen og legger øret inntil en og en så skal du høre en svak knitrelyd, om alle avgir den lyden så er det nok Pdc styreenheten som ikke fungerer skikkelig.

Kan også prøve og kople bort en og en kontakt på boksen, og se, det var det første jeg gjorde og fant ut at problemet var bak, gikk så og hørte på en og en sensor og fant ut at 2 av de ikke fungerte, demonterte da bakfanger og flyttet litt rundt på de for og utelukke ledningsbrudd.

Endret av Haug530D
Skrevet
1 time siden, Haug530D skrev:

Alle fungerer? om du trykker inn PDC knappen og legger øret inntil en og en så skal du høre en svak knitrelyd, om alle avgir den lyden så er det nok Pdc styreenheten som ikke fungerer skikkelig.

Kan også prøve og kople bort en og en kontakt på boksen, og se, det var det første jeg gjorde og fant ut at problemet var bak, gikk så og hørte på en og en sensor og fant ut at 2 av de ikke fungerte, demonterte da bakfanger og flyttet litt rundt på de for og utelukke ledningsbrudd.

Tja si det …

Skal nå ta imot tipset ditt og se for dette vil jeg ha iorden .

Irriterende med piping ,pluss når alt annet er iorden så må dette og funke .

En dag er det null lyd ,annen dag full alarm .

Skrevet

Skjer ikke så mye for øyeblikket grunnet vær og at jeg venter på deler, men av og til er man litt i meste laget distre :lol: holder jo på og sette sammen igjen inventar i bagasjerom pga batterikabel brann og trodde jeg manglet ene den Foam platen nede på gulvet, så bestilte en på Ebaymattebagasjerom.jpg.7e0c41a5e49d1dafec3117d372b14133.jpg

men så var jeg nede i kjelleren i dag og holdt på med andre ting siden det ikke er vær til noe annet og hva ser man?

2025-10-0411_50_04.thumb.jpg.f6e501d32287823fb73afd70d725de82.jpg

Kan jeg virkelig være så tilbakestående? ](*,) Joda, den platen hadde jeg visst liggende, så sånn går nå dagene :D

2025-10-0411_50_16.thumb.jpg.d54385843da28ad51af9357d9387e870.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...