EFF Skrevet i går, 15:33 Skrevet i går, 15:33 Hei, noen dager før julaften valgte min f11 å spy ut med feilmeldinger. Etter litt søking så bytta eg batteri da spenning på det gamle var vel lavt i håp om å sleppe unna med det. Men neida... har brukt chatgpt og får mange tips, men ka ende skal en begynne i. Så håper noen har erfaring/tips kanskje fra egne erfaringer. Legger ved noen bilder. Om det er noen i vestland/helst sogn som vil ta en jobb så hadde det vært kanon, er avhengig av bil til pendling. Mvh Even
///M-ini95 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ofte pleier comfort access dørhåndtak å ta livet av sikringen, og dermed får du juletrebelysning slik du har nå. Har bilen slike håndtak? Hvis ja, start med å sjekke sikringen først.
EFF Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Ja, har det. Førerdør har ikkje funket på flere år. Har tatt rundt døra bak førerdør for å åpne bilen. Vet du kor sikring er lokalisert?
EFF Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden Mista forresten servoen og, er det noe som pleier å skje når det er kødd med comfort access?
Ingvaldsen Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Det ryker ei 5a sikring som også går til abs/dsc modul så da blir hastigheitsignal vekke. Derfor blir det så mange feilkoder. Blr koble ut eine kontakta på håndtaket som synder Endret 23 timer siden av Ingvaldsen
EFF Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Ok, speedometerer funker ikkje heller. Skal sjekke det ut. Det ligg i sikringsboks bak hanskerom?
Tore Høgvold Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hadde samme trøbbel på min 640i GC. Valget ble å bare koble fra dørhåndtaket inntill jeg fikk tak i et nytt. KMT reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå