GAMMELOGGOD Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hei _ mistenker dårlig kontakt i jordingskabel på min E61 2008 mod - hadde problem med kabel på tidligere 118d der kabel hadde irret løs - får av og til opp batteri signal i display og om jeeg står litt skjevt parkert en stund virker det som om at strømmen har vært borte da klokka er nullet, Kan noe si meg hvor denne sitter på bilen og om den kan sses i motorrommet eller under uten å demontere deksler. Er også litt "snodig" om jeg prøver å lade batteri fra motorrom siden.Motor stopper vel om denne jordingskabel blir helt avrustet ???
HakonLimseth Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Satt passasjer side nede ved girkasse under turbo, legger ved ett bilde på hvor den satt på X3 E83 eller så var det E60 husker ikke helt
Reef89 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Du ser vel alle hvis du går under bilen og ser. Må vel skru av noen deksler ja. Bilen starter ikke hvis jording mangler, men bilen går når den først har startet. Endret 2 timer siden av Reef89
GAMMELOGGOD Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden 1 time siden, Reef89 skrev: Du ser vel alle hvis du går under bilen og ser. Må vel skru av noen deksler ja. Bilen starter ikke hvis jording mangler, men bilen går når den først har startet. er det flere enn 1 kabel innvolvert til jording
Reef89 Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Du må se og sjekke da. Men ofte er det en flettet kabel til hver side av motor mot karosseri. Usikker på om E-serie også har en til girkasse også. Ser slik ut, så lett og få øye på: E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden 51 minutes ago, GAMMELOGGOD said: er det flere enn 1 kabel innvolvert til jording Klart, men det er bare den ene som har skylda i over 95 % av tilfellene ved manglende jording til motor. Reef89 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå