Iv3rs3n Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Hei alle ! Da var det ikke lengre bare en tanke om en egen tråd for det hverdagslige rundt bruksbil(ene). Her blir det vel å dele stort å smått som ikke faller inn under mine to andre tråder som er litt mer omfattende langtidsprosjekt. Det er da en E36 M3 3.0 og en E34 3.8 M5, samt en tråd om bilene jeg har hatt oppgjennom tiden 😁 Disse finner du her: Iv3rs3n - A walk down the memory lane Iv3rs3n's E36 3.0 M3 renovering Iv3rs3n's E34 3.8 M5 renovering (tråd/link kommer senere) Rask introduksjon, denne facelift X5'en kjøpte jeg i 2020. Trofast traver 😊 Denne preface 7-seters X5'en kjøpte jeg i ren desperasjon høsten 2024 da vi plutselig gikk fra familie på 4 med å få tvillinger og skulle bli 6! 😅 Vi så vel egentlig på Multivan men jeg hadde nok for mange krav så det dukket ikke opp noen når vi måtte ha større bil. Vi fant raskt ut at 7-seters X5 ikke er for en småbarnsfamilie med 4 barn under 5 år. 😂 Så dukket denne T5 Multivan'en opp i grevens tid 1-uke før campingferien i Juli 2025 😅 Foruten disse har jeg også 2stk E36 Compacter som finværsbil/ trackdaybil. Bilde fra påska 2025, altså før anskaffelse av Multivan'en. Jeg og fruen på hyttetur til mine svigers, før turen gikk til mine foreldres hytte, hver vår X5 med barna fordelt i bilene 😂 Så er det 3.0 M3'n, godkjent ombygd bil Og 3.8 M5'en, godkjent ombygd. Endret 6 timer siden av Iv3rs3n Lagt til fler biler Rune-K, Lars89, Dusy og 13 andre reagerte på dette 16
Olaandref Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Du må få ut litt bilder av M5 sveigis og Iv3rs3n reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Du har mye tøft og skjønner at en Caravelle er løsning her .😊 Men det gledes stort til e34 tråd her .😊 Iv3rs3n reagerte på dette 1
Iv3rs3n Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 10 timer siden, Olaandref skrev: Du må få ut litt bilder av M5 Jeg har lite "pen-bilder" å vise av M5'en da jeg kjøpte den å satte den umiddelbart bort på lageret for nesten 6-år siden, så bildet i første innlegg som jeg tok denne uka når jeg henta den fra lagring til verkstedet er faktisk det "beste" bildet jeg har for hånden, men det kommer mer i egen tråd så snart jeg får tid til å opprette prosjekt tråd 😁 53 minutter siden, sveigis skrev: Du har mye tøft og skjønner at en Caravelle er løsning her .😊 Men det gledes stort til e34 tråd her .😊 Ja desverre der hvor BMW ikke hadde et alternativ som passer oss i småbarnsfasen så måtte vi ty til VAG 😂 Men ingen Caravelle her på tunet, vi hadde bestemt oss for Multivan med dens løsninger, så det ble det 😎 Men vi er og blir en BMW familie, fruen's førstevalg er X5'en over Multivanen anyday 🙈 Olaandref og Eystein Ose reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå