BMWE39turbo Skrevet Søndag kl. 12:57 Skrevet Søndag kl. 12:57 (endret) Usikker på hva som er ok slitasje på en kamaksel, bytta olje idag , såg det er komt slitasjemerke, har ikke sett dette tidligere, er det grunn til bekymring? Endret Søndag kl. 12:58 av BMWE39turbo
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 13:13 Skrevet Søndag kl. 13:13 Fikk flashback fra M3’n nå, skal finne litt bilder å legge ved her senere. BMWE39turbo reagerte på dette 1
Otis Skrevet Søndag kl. 16:45 Skrevet Søndag kl. 16:45 Det tror jeg du ikke kan kjenne med neglen din. Hvis ikke, alt ok. BMWE39turbo reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 17:24 Skrevet Søndag kl. 17:24 Enig med @Otis ,tror jeg hadde tatt det helt med ro her ja 😊 BMWE39turbo reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet Søndag kl. 17:46 Forfatter Skrevet Søndag kl. 17:46 Kjenner ingenting med neglen nei, helt flatt. Motor oppfører seg som vanlig også, eksemplarisk. Takker for svar
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 17:49 Skrevet Søndag kl. 17:49 Som du ser var det vesentlig dårligere med meg, men selv her fikk jeg beskjed om at det ikke var nødvendig å bytte så tidlig som jeg gjorde. Hadde ikke stresset om jeg var deg sveigis reagerte på dette 1
Otis Skrevet Søndag kl. 19:30 Skrevet Søndag kl. 19:30 Snagg sitt bilde er ikke bra. Hvilken motor ble det såpass dårlig kamaksling på? Årsaken?
Snagg30 Skrevet Søndag kl. 19:37 Skrevet Søndag kl. 19:37 3 minutter siden, Otis skrev: Snagg sitt bilde er ikke bra. Hvilken motor ble det såpass dårlig kamaksling på? Årsaken? Dette var på E46 M3’n jeg hadde, hadde gått rundt 180.000km her sann ca om jeg husker riktig. Årsak vet jeg ikke men Thomas på Netlandet sa det kunne forekomme på disse bilene men det var sjeldent, men etter jeg opplevde dette så brukte jeg en del tid på google og det var ikke så veldig ukjent schricks har DLC coated kammer for å forebygge nettopp dette, samme som på 991 GT3 siste reviderte motor (G6) har nå samme type coating Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå