Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se video, den ene er fast og den andre snur rundt og kan litt opp ned. 

Tipper en av de er feil/skadet, har bare byttet hele fjærbein sist så kan per nå ikke sjekker hva som er på nå og har selvfølgelig ikke lyst å bruke tid på det og spesielt ikke i disse temperaturer.

Skrevet
Just now, Øyvind L. said:

De siste der som sitter fast. Hvor godt fast sitter det? Hvis det sitter helt fast så er det feil på det.. Skal snurre relativt lett.

Den som sitter fast får jeg ikke i bevegelse i det hele tatt, selv ikke med to hender og masse kraft. Så fast fast.

Den andre kan jeg snurre rundt med 1 hånd som på videoen. 

Skrevet
7 minutter siden, mr.pingu skrev:

Den som sitter fast får jeg ikke i bevegelse i det hele tatt, selv ikke med to hender og masse kraft. Så fast fast.

Den andre kan jeg snurre rundt med 1 hånd som på videoen. 

Da er det feil på det som sitter fast. Er pga de sitter fast at fjærene knekker. Få tak i et nytt. :)

Skrevet
2 hours ago, Øyvind L. said:

Da er det feil på det som sitter fast. Er pga de sitter fast at fjærene knekker. Få tak i et nytt. :)

Takk for raske svar @Øyvind L. og @Otis

Ja blir nok reklamasjon da. Har fortsatt liten klunk i forstilling som jeg ikke helt finner ut av da alt virker tight. Nå var disse fra Corteco / Vibracoustics som er OE for F48 på tilbud hos AUTODOC så tenkte å bare lade delekanonnen litt da jeg uansett trengte andre ting hos AUTODOC så spart på frakt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...