Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte nylig og demonterte selv en komplett e92 m3 i deler som var krasjet hos bilopphugger. 

er godt i gang har byttet over hele elnettet fra m3 til e92 320i karosseriet jeg hadde. samt montert motor i bil.

så nå mangler bare uendelig småplukk igjen + lakkering + godkjenning hos vegvesenet. 

eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg kommer til og ha smalere bakskjermer en org m3, skjermene var ikke hele på donor bil. så litt usikker hva jeg skal gjøre her. setter også pris på tips til felger.

legger med litt bilder, svarte e92 er 320ien som ombygges til m3 alle fake m3 deler skal av og erstattes med oem m3 deler kun. beklager dårlig kvalitet

m31.jpg

m32.jpg

m33.jpg

m34.jpg

m35.jpg

Skrevet

Var planen. Men sliter med å finne bakskjermer så vurderer overfenders men ikke noe fan av det.

Skrevet

Vet ikke budsjettet ditt, men koed hele bakdelen til nesten 42k pr side.

Alternativt finner du sikkert vrakbiler i England eksempelvis der bakskjermene kan kappes av, men dette er nok ganske dyrt det også med tanke på frakt osv. Quarry motors i England får inn M biler iblant.

Skrevet (endret)

Kult! Sjeldan ein ser tråd på E92 no til dags, M3 eller ei 🙂

Får ein kjøpt komplette bilar frå hoggar altso? Då får ein vel dei aldri på vegen igjen? Må dei brukast som delebilar?

Endret av RF91
Skrevet
41 minutter siden, RF91 skrev:

Kult! Sjeldan ein ser tråd på E92 no til dags, M3 eller ei 🙂

Får ein kjøpt komplette bilar frå hoggar altso? Då får ein vel dei aldri vegen igjen? Må dei brukast som delebilar?

Jeg var hos bilopphugger i -15 grader på bakken og demonterte hele m3en som kom inn hos dem for en stor pengesekk i bytte. Ikke mulig å kjøpe hel bil

Skrevet
51 minutter siden, BMWE39turbo skrev:

Vet ikke budsjettet ditt, men koed hele bakdelen til nesten 42k pr side.

Alternativt finner du sikkert vrakbiler i England eksempelvis der bakskjermene kan kappes av, men dette er nok ganske dyrt det også med tanke på frakt osv. Quarry motors i England får inn M biler iblant.

Ja vurderer England. Vurderer ikke nytt. 

Skrevet
6 timer siden, DanielSJ skrev:

Jeg var hos bilopphugger i -15 grader på bakken og demonterte hele m3en som kom inn hos dem for en stor pengesekk i bytte. Ikke mulig å kjøpe hel bil

0Ccwb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...