Haug530D Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Noen som vet om ett bra gratis program med oversikt over deler og sånn man kan legge inn med delenr, tegninger,bilder osv... Begynner og få ett ganske stort delelager med smådeler til BMW etterhvert, med massevis av klips, braketter, bolter, muttere, skiver osv.. og skulle gjerne hatt en oversikt, pr nå har jeg bare alt lagret i ett txt dokument med delenr og antall. Noen som har testet Inventree for eksempel?
Otis Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg slår et slag for Excel eller Google sheets. Det kan gjøre alt. Selvsagt er det ikke like proft, og det er absolutt ikke laget for dette. Men det kommer til å fungere. KMT reagerte på dette 1
TurboJens Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Eg drive å prøva ut shelf.nu Det er jo noko til styr, først må det opprettast lokasjonar og assets (ting på norsk).. Og så skal det vedlikeholdast, det vil seie at du må oppdatere når du flyttar på ting, brukar eller kjøper inn meir. Men, for et surrehode som meg så er detta garantert bra - må berre legge det til en vane å bruke det. For eksempel, så har eg laga en lokasjon som er bilen, slik at eg kan flytte det til bilen når eg lempa det ut av boda. Så er det i alle fall ikkje noko tvil om at det ikkje lenger er i boda. Eg tenker å bruke det til alt (single source of truth), som ex. bildelar, verktøy, andre delar osv. Så er tanken å få oversikt over kor eg legge fra meg ting eller kven som evt. har lånt. Ambisiøst men...
Olaandref Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg stod i samme posisjon og laget meg oversikt i Excel, henter og ut bilder fra Koed/GS og merker hvilke deler jeg har. Bedre enn ingenting, men ikke veldig fancy nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå