Petter Pan Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Da er endelig ett landeveislokomotiv tilbake i garasjen, savnet ble stort etter forrige E39 som riktignok var en 530d! Har fulgt med på markedet ei stund, men det begynner å bli svært langt imellom eksemplarene uten problematisk mye rust, traff forøvrig ikke EN E39 etter veien fra Sandefjord og hjem til Harstad ❗ Dette godt håndterte eksemplaret åpenbarte seg på finn for noen uker siden, og jeg var ikke sein å be.. Bilen har levd sine første nær 2 tiår i Brussel som diplomatbil, og senere en eier i Norge med meg som nr3. Meget pen for alderen, og lite rust slik vi kjenner det. Den har ettermontert M-pakke som kler bilen bra, og er ellers av utgave "Elegance". Strøkent sort skinn, og ett kledelig sort taktrekk. Har egentlig ikke særlig store planer med bilen annet enn å kjøre den som primærbil når det ikke er vinter. Girkasseflush blir utført snarlig, da det er på tide etter 280 000km etter mitt skjønn, jeg har derimot ett ønske om å sette på hjulene bilen skriker etter, Rondell D58 (8.5 + 10 x 18) men registrerer at disse også begynner å bli langt imellom. Kanskje en liten tuning om det er verd pengene, om noen har erfaringer med 525d`en er det bare å fyre inn erfaringa, men skal det gjøres blir det ikke en powerboks. På forumet her finnes sikkert fremdeles flere E39 entusiaster og det blir sikkert ting man lurer på etterhvert som ting dukker opp 😅 Som f.eks den vifta som starter i ny og ne når man setter seg inn i bilen eller låser den opp.. E.C., sveigis, tennbrikket og 5 andre reagerte på dette 8
E39_Cato Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Gratulerer med en superfin bil! E39 er virkelig på vei til å bli en ekte klassiker i mine øyne! Følger med fremover 😁 mr.pingu og Petter Pan reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå