Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Gidder ikke ta bildet av bilen på p-plassen når jeg leverer inn til Moe Auto. Øyvind sender meg in action bilder heller 😂 Brukt kun ham på mine biler (utenom serviceavtaler) siden 2001 etter at min første BMW ble handlet inn 👌🏻
  2. Funker faktisk meget bra. Fruen har det i sin X2 25e.
  3. Den F22en holder til i nabolaget. Alltid hyggelig å gå forbi der den står som regel ren og pen Kjekke biler det der.
  4. Hmm.... kanskje jeg også burde prøvd med denne forsikringen... @Dusy gjelder ikke motor/drivverksforsikringen på denne? Har IF i dag allerede på alt av forsikringer og denne motor/drivverk på Z4en.
  5. Null kø der. Var bare naboen som hadde fullt kjør med å snekre mesanin. De får klare seg selv
  6. Greit å få spylt av litt grums når gradestokken tipper over på rødt.
  7. Du burde fått de behandlet etter dekkene var lagt på og avbalansert. Kan få problemer med at loddene sitter skikkelig. Du må i alle fall gi beskjed slik at som legger på vet at de er coatet.
  8. Runde tall er både gøy og kjipt på samme tid. Hvor mye falt verdien nå mon tro 😂 I alle fall kjørt mer på strøm enn fossil siden jeg kjøpte den.
  9. Bring it! Helt ærlig så kunne jeg veldig gjerne hatt en Supra. Men både jeg og fruen har lyst på bil uten tak neste gang når en hybridene våre skal byttes. Så stor fare for at det blir en grønn G29 hvis hun får viljen sin 😅
  10. E-208 ser jeg er rimelig populære. Men er jo fransk, og det klinger ikke helt i mitt hode. Men kan det være den er bra og i alle fall bedre enn Renault? MX-30 er kjempetøff men faller dessverre gjennom pga rekkevidde. Hadde den hatt lengre rekkevidde hadde hun nok vurdert den. Hun har hatt både Mazda 2, 6, og CX-5 og vært fornøyd med alle.
  11. Når man har lånt bilen til han far på 80 for å dra henger og får igjen sin egen bil nyvasket og striglet innvendig 🥰
  12. @Fredrik 90 ja får jeg bestemme hadde jeg også gått for Corsaen. Fatter og begriper ikke at hun i det hele tatt vurderer ny Zoe. Har fått utallige frustrerte snapper både av forfrosset og kaffedrikkende verkstedventende søster Jeg har ikke satt meg inn i leasingavtaler da dette ikke er noe som er aktuelt for min del. Jeg liker å eie bilene mine 😅
  13. Synes til å være vinterhjul så er de innafor og vel så det. Enig med @Rita G Herlig farge på den folien der ja.
  14. ja dessverre. I gamle dager var det omvendt. Da var det jo uhørt med manuelt i USA. Nei jeg holder med nok til norske biler med norske garantier om jeg skal handle meg noe nytt. Satt opp en Z4 M40 i går på bmw.no Den kom på rett under 1,2... 🤢 Så blir nok en lett brukt sDrive20i med tomat tenker jeg
  15. Ja det er jo slettes ikke verst det
  16. Takker for tips. Den er sendt over til henne
  17. Takker for meninger @Marius2002👍 Tror ikke hun har noe problemer med el-gnager siden hun har rattet første modell Zoe i mange år. Ja, den tiden den ikke stod på verksted da 😅 Og hun bor i Bergen, så det er vel normalt ikke totalt snøkaos der til vanlig. Ja fordel med CCS. Det var en plage for henne når hun skulle nedover til Stavanger. Elendig rekkevidde og få stasjoner å velge mellom. i3 er nok dessverre ikke et alternativ selv om jeg skulle ønske hun kunne fått seg en slik. Her går det på at hun ønsker så ny som mulig med god rekkevidde til lav pris. Altså over 300km og under 200k.
  18. Noen som har erfaring med Corsa-e? Søs myser på ny kånebil, og det virker som det står mellom en slik og Zoe. Hun har hatt Zoe tidligere med masse tull, men nyere modell som hun ser på er visst forbedret. Jeg er ville ikke tatt i en slik igjen med ildtang... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331745207 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331482601
  19. Denne blir nok dessverre aldri å se solgt ny i Norge.... https://www.bmwblog.com/2023/12/11/bmw-z4-m40i-six-speed-manual-review/?fbclid=IwAR1MppoRplJuZI_1gfhnFAxgX_czNlaX2DHrFNBiNLoqNJxNAGMOw_m0gPs
  20. Ikke finn men mobile. Nesten helt identisk med min men med ca. 20k mindre på klokka. Holder seg bra i pris i Tyskland. Jeg betalte EUR 24.000 for min i 2010 med 19k km på klokka. Denne kommer vel på ca. 460k på norske skilter ved normal beregning. Hellrot E86 I Norge derimot er markedet helt elendig prismessig... Denne ser ut til å ha nettopp blitt solgt for 220k https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=330826143
  21. Jeg inviterer meg selv herved på kaffi i garasjen din til våren
  22. Ute og lufter lånt bil og lånt henger 🤪
  23. Det er jo i grunnen personlige preferanser. Jeg hadde Alcantara/stoff i min gamle F30 M-sport, men har kjørt noen med skinn og samme type sportseter. Min mening er at med de med skinn så virket interiøret kaldt. Synes ikke i alle fall det basic skinnet de bruker er noe særlig å sitte i. Hardt og kaldt. Synes også det ser billig ut da det i mine øyne er for blankt. Litt sånn gammel kunstskinnfeeling over det.
  24. enig med @Olaandref Her må det flyverustfjerner til. Har du tilgang til Tuga så tar du med deg en slik. Grønn Alu Devil blir for mild på dette. Evt kjører du på med den syrebaserte røde Alu Devilen.
×
×
  • Opprett ny...