-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Funker faktisk meget bra. Fruen har det i sin X2 25e.
-
Den F22en holder til i nabolaget. Alltid hyggelig å gå forbi der den står som regel ren og pen Kjekke biler det der.
-
Hmm.... kanskje jeg også burde prøvd med denne forsikringen... @Dusy gjelder ikke motor/drivverksforsikringen på denne? Har IF i dag allerede på alt av forsikringer og denne motor/drivverk på Z4en.
-
Bring it! Helt ærlig så kunne jeg veldig gjerne hatt en Supra. Men både jeg og fruen har lyst på bil uten tak neste gang når en hybridene våre skal byttes. Så stor fare for at det blir en grønn G29 hvis hun får viljen sin 😅
-
E-208 ser jeg er rimelig populære. Men er jo fransk, og det klinger ikke helt i mitt hode. Men kan det være den er bra og i alle fall bedre enn Renault? MX-30 er kjempetøff men faller dessverre gjennom pga rekkevidde. Hadde den hatt lengre rekkevidde hadde hun nok vurdert den. Hun har hatt både Mazda 2, 6, og CX-5 og vært fornøyd med alle.
-
@Fredrik 90 ja får jeg bestemme hadde jeg også gått for Corsaen. Fatter og begriper ikke at hun i det hele tatt vurderer ny Zoe. Har fått utallige frustrerte snapper både av forfrosset og kaffedrikkende verkstedventende søster Jeg har ikke satt meg inn i leasingavtaler da dette ikke er noe som er aktuelt for min del. Jeg liker å eie bilene mine 😅
-
ja dessverre. I gamle dager var det omvendt. Da var det jo uhørt med manuelt i USA. Nei jeg holder med nok til norske biler med norske garantier om jeg skal handle meg noe nytt. Satt opp en Z4 M40 i går på bmw.no Den kom på rett under 1,2... 🤢 Så blir nok en lett brukt sDrive20i med tomat tenker jeg
-
Ja det er jo slettes ikke verst det
-
Takker for tips. Den er sendt over til henne
-
Takker for meninger @Marius2002👍 Tror ikke hun har noe problemer med el-gnager siden hun har rattet første modell Zoe i mange år. Ja, den tiden den ikke stod på verksted da 😅 Og hun bor i Bergen, så det er vel normalt ikke totalt snøkaos der til vanlig. Ja fordel med CCS. Det var en plage for henne når hun skulle nedover til Stavanger. Elendig rekkevidde og få stasjoner å velge mellom. i3 er nok dessverre ikke et alternativ selv om jeg skulle ønske hun kunne fått seg en slik. Her går det på at hun ønsker så ny som mulig med god rekkevidde til lav pris. Altså over 300km og under 200k.
-
Noen som har erfaring med Corsa-e? Søs myser på ny kånebil, og det virker som det står mellom en slik og Zoe. Hun har hatt Zoe tidligere med masse tull, men nyere modell som hun ser på er visst forbedret. Jeg er ville ikke tatt i en slik igjen med ildtang... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331745207 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331482601
-
Denne blir nok dessverre aldri å se solgt ny i Norge.... https://www.bmwblog.com/2023/12/11/bmw-z4-m40i-six-speed-manual-review/?fbclid=IwAR1MppoRplJuZI_1gfhnFAxgX_czNlaX2DHrFNBiNLoqNJxNAGMOw_m0gPs
-
Ikke finn men mobile. Nesten helt identisk med min men med ca. 20k mindre på klokka. Holder seg bra i pris i Tyskland. Jeg betalte EUR 24.000 for min i 2010 med 19k km på klokka. Denne kommer vel på ca. 460k på norske skilter ved normal beregning. Hellrot E86 I Norge derimot er markedet helt elendig prismessig... Denne ser ut til å ha nettopp blitt solgt for 220k https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=330826143
-
Det er jo i grunnen personlige preferanser. Jeg hadde Alcantara/stoff i min gamle F30 M-sport, men har kjørt noen med skinn og samme type sportseter. Min mening er at med de med skinn så virket interiøret kaldt. Synes ikke i alle fall det basic skinnet de bruker er noe særlig å sitte i. Hardt og kaldt. Synes også det ser billig ut da det i mine øyne er for blankt. Litt sånn gammel kunstskinnfeeling over det.
