Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Regner med det blir mye vinduer fra gulv til tak med den utsikten 😁
  2. Nå er det over 10 år siden jeg brukte Jetcarrier, men det var veldig enkelt og greit den gangen. Handlet et felgsett fra USA og tok det med båtfrakt for lavest mulig fraktkostnader. Ca to måneder fra jeg bestilte til de stod på døra. Dette var vinterstid så jeg hadde god tid.
  3. Og da var konebilen også ren og pen.
  4. Da ligger det hele 7 (1 ombygget til 3.2M) av de 26 norskregga Z4 3.0si coupeene på finn.no. Og 6 av de er lagt ut i løpet av de siste 2 ukene
  5. Tar seg godt ut i regnvær også denne her. Ja det er jo nesten som å få seg ny bil hver vår/sommer når man henter ut fra vinterlagringen 😁 Hatt noe respons på annonsen @Orjan?
  6. Ooops 🤭 Kunne ikke la det gå fra meg da de dukket opp på finn en liten mil hjemmefra. Litt usikker på den totale tilstanden, men litt lakk så ser de bra ut. Krysser fingrene at de er beine. Så da blir Z4en komplett igjen slik den var ny.
  7. Enig med @E.C. Få deg noen runder på banen med den først slik den er.
  8. Den i Kr.Sand? Den skal være rimelig strøken. Ikke gått særlig langt heller. Hatt litt dialog med eier.
  9. Det ER morsomt skal jeg si deg 😁
  10. Jeg hadde definitivt gått for Apex-hjula så lenge det er snakk om banehjul. Og flaks for deg at de ikke passer Z4en 😂
  11. @Snagg30Trodde kanskje det var Style 513 hjula som ligger for salg du var på jakt etter som banehjul eller noe. Ja var jo heftig pris på de. Spesielt da dekk igrunnen er kast og den ene felgen er sveiset. De burde være rimelig strøkne om prisen skal forsvares.
  12. @Snagg30Jeg kan en mys for deg, men får ikke anledning før tidligst onsdag. Er det OEM 18" som ligger ute?
  13. Fornøyd med hjulvalget. Men om den blir penere med årene er vel å ta litt hardt i. Den må få litt ny lakk på både front og panser. Og det skal den få etterhvert. Kanskje neste år? 🤪
  14. Hadde jeg skulle hatt den: mer gummi på dekkene som flere nevner og bort med sotingen på bakrutene. Ellers meget lekker E34 jeg glatt kunne rattet rundt i 👌🏻
  15. Oj! Glemte en vesentlig ting her! 25/5 denne uken har jeg eid denne lille kjekke i 13 år 😁🥳
  16. Skal prøve 🤪 Herlig å kjøre analog bil igjen selv om jeg kjenner at en bilferie i G20 enn Z4 frister mer om det skulle dukke opp 😅 Joda, TÜV-papirene ligger i hanskerommet de. Jeg legger absolutt all skyld på meg selv at settet ikke står skrevet i vognkortet. Så jeg må vel bare kjøre OEM nå fremover til jeg får fingeren ut og booke hjulstillingskontroll hos Moe igjen og time hos SVV.
  17. Ikke diss Mazda da! 😄
  18. En liten update er vel dags for her. Fruens X2 beholdes. Det syntes jeg i grunnen var veldig greit. Og det syntes fruen også. Så den skal passes godt på fremover selv om eldstedatter i huset har fått lappen 😬 G20en blir egentlig bare brukt. Den siste uken har den fått kattevask tre ganger. Senest i dag pga dette Da måtte vi bare få ut vaskeriet og få på noe antifugledritt Etter en liten lufttørk langs veien så det en del bedre ut. Må få polert den snart kanskje... 🫣 Z4en ble tatt ut fra vinterlagring den 7/5... ...og fikk seg en god tur på ca 12 mil for å kjøpe litt Har faktisk fått brukt opp fjorårets bensin allerede. Det skjedde ikke i fjor før langt utpå 😅 Hadde en god tur forrige lørdag. Og for de som er kjent her i sørvest så gikk turen nedover fra Sola, ytre veien til Egersund, via Sokndal/Sogndalstrand og de rimelig gøye veiene til Flekkefjord hvor det ble litt mat. Fant verdens beste parkeringsplass i Flekkefjord. Også rett foran overvåkingskameraet som jeg tilfeldigvis så da vi skulle dra igjen. Men så var det jo dags for en liten service og PKK som jeg har gruet meg til. Bare å sette i gang ettersom to år er aaaalt for kort for å få godkjent ting... Av med H&R Monotube og på med OEM M-Sport 🙄 Original høyde igjen. Hadde den bare vært ørlite lavere så hadde det bare fått lov til å stå på. Hentet bilen i ettermiddag med denne lappen liggende i setet. Og oljeskift i boks. Ikke mange kilometerne den får trille pr oljeskift da 😅 Men den skal uansett ha en gang i året. Ferdig snakka. Moe Auto i Stavanger anbefales på det sterkeste 👌🏻 Fikk til og med en snap av hengende bil 😁 Så var det bare å betale, takke, ønske god helg og sette seg rett i pinsekøen Ser trenden her.... Blir nok et par år til før den runder 100k. Og nå er den parkert i garasjen til mine foreldre siden min er okkupert av kundebil.
  19. Husker da jeg jobbet hos Bilradiospesialisten i Sandnes og fikk inn SAABen til komiker Per Inge Torkelsen. Han hadde persiske tepper som gulvmatter i bilen sin 😁
  20. Hehe. Viser at man har forskjellig smak
  21. Rimelig dølle farger å velge mellom. Slik ble "min"
  22. Førsteinntrykket mitt var så som så designmessig. Helt til jeg så dette bildet
  23. Dags for PKK... Hadde hele to år på meg, men neida.... 🤦🏻‍♂️
×
×
  • Opprett ny...