Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Dette var rimelig sært. Skulle prøve igjen, og da jeg åpnet ytre lokk var selve lokket løsnet helt og bare satt løst i åpningen. Helt av seg selv mens bilen har stått inne og urørt i to døgn 🤔 Så med dette ble jeg drøyt 500 flis fattigere for nytt tanklokk etter jeg laget vannpumpetangmerker 🙄
  2. @Daniel.takker. Skal se litt mer på det i kveld.
  3. @Orjan når blir signaturen din som dette? Begynner å dra ut nå... BMW M2c manuell Long Beach Blue Solgt - Alpina B3 3.0 Limo #0178 BMWCCN #8465
  4. Skulle fylle i går men kom ikke lengre enn at jeg fikk åpnet luka. For da jeg skulle skru opp lokket så rikket seg ikke i det hele tatt. Prøvde til og med å skru opp med vannpumpetang for å få litt mer moment. Men tok ikke sjansen på å dra på mer da plasten begynte å vri seg og det begynte å bli deformert. altså hvor man holder for å skru. 11 måneder siden sist det var åpent, og virket normalt da. Noen som har vært borti slikt før? Må ha mer på tanken til neste helg da jeg skal ha meg en tur på ca 40 mil og har kvart tank igjen nå 😅
  5. Jeg synes også den er tøff. Tar gjerne en med rørekasse.
  6. Burde få til å trives her inne sene kvelder og helger 🤩
  7. Gledelig gjensyn etter vinterlagring pluss moms 😅
  8. Ikke kjørt over alle hauger siden forrige gang den var for salg heller. Kunne veldig gjerne hatt den der selv om den mangler manuell kasse. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=269610904
  9. Gapestokk burde vært innført igjen for slike som finner på sånt! Forøvrig så kunne man få en slik fæl front med gigagrill for mange år siden. Mulig BMW har brukt denne som inspo da de kom på disse horrible, svære grillene de har i dag på G8x.
  10. To uker på Granka med litt bilspotting. Eneste jeg tok bilder av var disse 😅 Ellers var det en hel haug med gamle MB 190E, div. W124, en San Remo grønn 430i, en norsk Taycan, en godt rånere E36 og en kul gammel E23 som så ut til at de hadde slipt ned lakken for å få ratlook. Godt senket var den og.
  11. Man får i alle fall ikke usymmetrien rett i fleisen ved å ha ladeluken på forskjerm. denne plasseringen er igrunnen like feil som radaren i snuten på feks G22/23/24/26/8x
  12. Greit nok at den såvidt er innkjørt, men prisen er jo helt hinsides skivebom. Her snakker vi på nivå med pene 3.0si med ok kilometerstand. Her er det totalt blottet for utstyr, stoffseter(!) og attpåtil N46 under huven Tror dette er den andre Z4en jeg har sett som er levert uten tåkelys på de 14 årene jeg har vært Z4 fanboy. Nesten innkjørt Z4 Pen bil da
  13. Samt forrige og nåværende generasjon av X2.
  14. Fikk denne på mail fra If i går. Er det noen som har erfaring med dette, og om det er verdt å ta dette hos de? G20en min fyller 5 år i desember, og tenkte kanskje dette kunne vært en idé 🤔 https://www.vikingredning.no/kontroll/garantiutlopskontroll-if?utm_campaign=b2c_24_campaign&utm_content=re&utm_term=110748084736&eid=1e0111ea-f46f-4aa0-9ea0-4a639d2b55e9&utm_source=mapp&utm_medium=email
  15. Dette er sjelden kost! 3 av 12 norske Z1er ligger for øyeblikket for salg på finn.
  16. Grattis med stilig ener. Kjekk maskin i den. Den er M3en er på vei hjem igjen etter en tur hos TüV i følge bekjent av meg.
  17. Til og med en en-eiers bil også 😍
  18. Det stemmer. Og to av de er solgt nye her på berget 😃
  19. Og nå var enda penere med OEM 19" 🤤
  20. E46 M3en du møtte på Aston/Morgan/Ferrari kortesjen var denne. Så ikke en vanlig M3.
  21. Blir kanskje litt feil på den Z4 M roadsteren å krysse av for at den ikke har vært trimmet når den tidligere har hatt påmontert kompressor. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=218170526 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=192782750
  22. Poor E30 😢 Sakset fra Stavanger Aftenblad
  23. Fikk slått kloa i et sett med så og si helt nye Style 662M som jeg har myst etter en liten stund. Disse skal på G20en som vinterfelger. Endelig blir jeg kvitt de heslige felgene som fulgte med bilen 😅 Og for første gang gleder meg til en vintersesong 😂
  24. Jeg har G20 330e uten X og fruen har X2 25e som er samme som X1 med annet karosseri. Begge går ca likt på batteri, men jeg synes X2en bruker mer bensin ved litt tyn (typ opp til fjells) enn min. Det er nok av den enkle grunn at X2en krever mer for å yte likt siden det er en liten 3-sylindet 1,5 liter mens G20en har en toliter 4er. De er ca like tunge også. Jeg hadde uansett valgt G21 av de du har satt opp. Bedre seter selv om sportsetene i X1/2 ikke er på noen måte vonde. Pluss jeg liker bedre sedan/touring enn SAV/SUV/SAC/SUC (traktor) Men dette er mine personlige valg og meninger. Og jeg behøver heller ikke en stor 5er. Lett valg for meg Som nevnt over så skal de egentlig være like bra bygget.
×
×
  • Opprett ny...