Gå til innhold

Saltkjelen

Moderatorer
  • Innholdsteller

    19654
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    283

Alt skrevet av Saltkjelen

  1. Grattis jarle! du har en superfet E30 der ja..
  2. Lada=Bare driten Mercedes=Problembilen Kia=Ren søppel Renault=Stygg, og har gauda rompe Citroen=grusom bil Peugot=Samme som over (alle disse tre er fransk makkwerk ja) Think=Ja, hva er egentlig think Det er mange fler!
  3. Ja, BMW bruker "limousine" som betegnelse på sine sedaner. På lik linje som at en stasjonsvogn kalles "touring.
  4. Bilbelte skal alltid brukes og det burde være en helt vanlig ting å gjøre i alle biler, uten unntak.
  5. Takker! Nå gjelder det bare å få noen flere KM på den, så jeg kan teste skikkelig. Hei!. Grattis med ny bil! var å så på 3'ern idag, og må si jeg ble skikkelig imponert. flott bil! kan du være så snill å få slengt ut noen bilder i brukergalleriet ditt? hvilken E90 har du?
  6. Her ser vi endelig fullverdige tester av kommende BMW M5 Touring. Det skal bli spenende å se hvordan denne blir når den offentliggjøres. Må vi bare håpe på at det blir en realitet: http://www.channel4.com/4car/gallery/sp ... uring.html
  7. Jeg bruker BMWs originale skinnpleiekit. Meget fornøyd med resultatet dette gir og det avgir samtidig en "nybil-lukt" i bilen. Noen mener den lukter hest, men der er jeg ikke helt enig.
  8. Flotte vinterfelger dette her. Hvilken dimmensjon er det på de? 16? 17?
  9. Det er vel Bugatti som har verdens høyeste toppfart på over 400 km/t?
  10. Firmaer som NorCargo, Posten, TNT etc. sender jo varer i alle størrelser og fasonger. For å få korrekt pris bør du kontakte de forskjellige aktørene.
  11. hehe.. da må det prøves ut tenker jeg .. er jo ikke noen skade på en bil til 3000,. heller, men ja.. går nok sikkert.. får se .. vet iallefall atr det går det nå da, også er det jo utrolig billi .
  12. hehe.. sant. er ikke noe spessielt pen i den lyseblåe fargen gitt.. bare se her:
  13. Er dette noe å anbefale å lakkere Fiestaen min med aguilera?
  14. Det ble veldig bra aguilera.. flott!.. det neste som mangler er jo bakenden og fronten, men som du sa, sa leter du jo etter front, og bakenden er neste mann ut..! ble velig pent!
  15. Han som kjøpte mine gamle felger hadde en 525Dat, og den var jaggu strøken.. diesellyden var ikke av det aller sterkeste, og det var egentlig ganske så grom lyd!
  16. Jeg har kjørt En haug med dieselbiler, og må si at man blir litt lei. kjører jo diesel i lastebilen, men er da annerledes, men en kjedelig lyd egentlig.. har du tenkt til å kjøpe ny bil?
  17. Dette er øvre markeringslys og er standard på E60. Disse kan kodes vekk om ønskelig.
  18. Helt klart.. du parkerte ikke feil!
  19. Veldig bra. Jeg liker konseptet med firehjulsdrift i en helt vanlig 5-serie. Mon tro om BMW etterhvert lanserer xDrive på mindre motoriserte modeller som 520xi, 520xd eller 523xi. Det ville definitivt blitt en norgesfavoritt.
  20. helt klart.. hater virkelig sånne, og har fått mange bøter av disse. en i nabolaget her var ikke fornøyd med parkeringen min, siden den stakk så langtr ut av strekene (med en Transit), og spurte om jeg kunne flytte meg for han hadde så store problemer med å komme ut av garasjen, og fikk svar tilbake da: skaff meg privat p-plass, så flytter jeg meg. fikk jeg det? nei! klagde han mer? nei!
  21. Oslo Akershus
  22. hehe.. det er jo iallefall svindel og bedrag.. hater de fordømte parkeringsvaktene. riktig nok fikk vaktene her i nabolaget sluttet, eller fikk sparken for de gjemte seg bak min og noen andre lastebiler hele tiden, og fulgte med på spesielle biler hele tiden.. herregud så latterig. de spøla med Mc Donalds mat også.,.
  23. hmm.. nå vet ikke jeg om dette er noe som er på en 90 mod, men er iallefall sånn på E39 og E60. Da varsler bilen om brekket er på, dører ikke ordentlig igjenn, bagasjelokk, servicer, hvis det skjer noe i bilen, lyspærer gått etc.. veldig mye. hvis du hører masse plingelyder siden kommer det opp i computeren, om hva det er.
  24. Rett og slett nydelig!
  25. Selvfølgelig er det alltid forbanna drit med parkeringsbot. hadde foruten en epsiode, som det kun var en ledig parkering, og jeg rygget da med bakhjulene på plenen, så bilen ikke skulle stikke så langt ut i veien, og jeg fikk jaggu bot da. var så irritert, jeg ringte, fikk satt meg over til sjefen, og han kom å så på det. han sa at han ikke skjønte hvorfor du fikk bot, og da rev i stykker boten. Når jeg kjører rundt i lastebilen, leverer varer etc., så hender det at jeg får bot, for jeg står på fortau o.l.. ringer og klager, og det hjelper de fleste gangene..
×
×
  • Opprett ny...