Gå til innhold

NeonMuffler

Medlem
  • Innholdsteller

    4578
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

NeonMuffler vant dagen sist Juli 22 2019

NeonMuffler hadde mest likt innhold!

Om NeonMuffler

  • Bursdag 04/29/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.NeonMuffler.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Askim
  • Kjøretøy
    E34

Nylige profilbesøk

4172 profilvisninger

NeonMuffler's Achievements

  1. nydelig arbeid, skulle tatt lik runde på traversen og understell må bare få tid hehe
  2. hei, det skjedde meg også, har midlertidig plugget det med en bolt som er skrudd nedi. må også få byttet røret, men orker ikke ta det på vinteren da jeg mistenker det er en drittjobb
  3. ikkesant, takk for bra svar har kjørt de litt tidligere, og alltid følt de virker som gode biler. noe jeg føler BMW fikk til bra på den tiden, synes også 3 serien og 1serien fra den tiden virker bra etter å ha hatt det:) den jeg vurderer er en 10modell e60 sedan med takluke virker ikke som den har lyspakke eller keyless entry bare, noe jeg synes er kjekt. men ikke et must
  4. nå som du har hatt e61 en stund Jan, hvordan synes du den er? fordeler/ulemper? jeg spør siden jeg vurderer å gå fra e87 til e60 etterhvert:) men siden det er til pendling vurderer jeg kun en 520 med n47
  5. på min f11 var kontakta fra bilen irret, og ga dårlig kobling. klipte den av og loddet på en brukt fra hugger bil og det løste problemet fikk en hel haug av feilmeldinger og styr. mener jeg bytta kontakt i venstre hjulhus bak. kan være verdt å sjekke selve kontakt/kablene der da de samler fukt over tid
  6. woho grattis! skal følge med selvom sorte DE kanskje er "oppbrukt" så liker jeg det fordet
  7. Ja de har jeg hørt mye bra om 👍 får teste de
  8. Ikke værst:) de «kjipe» klossene til Ksport jeg brukte på rudskogen nå greide fint 30 runder uten fade 👌
  9. det kan du se;) og hva annbefaler du som holder? har titta pagid rsl29 også, men får se hva det faller på
  10. joa, men nå svarte du ikke på spørsmålet heller hvis jeg skulle bli veldig skuffa og miste bremsene med disse så skal jeg vurdere noe annet neste gang
  11. brakettene er fra Epytec i tyskland. de sammarbeider med Tuv, og har dokumentering på material osv. og siden bilen er veteran skal det ikke være krav til TUV på bremser, så det skal i teorien gå greit
  12. dårlig erfaring med det? hva tenker du evt da? min erfaring er at det er helt brukanes, på lik linje med yellowstuff. finnes alltid grommere men da blir det fort veldig dyrt hehe. men da kan jeg likegjerne bruke K-sport igjen
  13. Helt enig! Morro å kunne bruke moderne oem bremser 👌 lettere å skaffe deler til etterhvert som e34 blir eldre også
  14. Gnukka med tannbørsten på kaliperne litt til og de virker ganske bra til å ha tilbakelagt endel km. fikk brakett spacerne som jeg testet også. Tar straks sommerferie med familien til Danmark, så får skru litt når jeg kommer tilbake 👍
  15. Begynner å få delene til enda et nytt bremse opplegg. Dette blir da f30 335i spec. Dette er noe flere kjører i usa da man kan bruke org bmw deler sieen jeg kjører min aktivt så ble det Zimmermann skiver og ferrodo ds2500 klosser. Har plan om å lakke kaliperne orange for å matche blinklysa😅 da jeg ikke føler blå passer til noe. kaliperne er brukt, men gikk for det da jeg ville ha brembo og bmw stempel bakpå.
×
×
  • Opprett ny...