-
Innholdsteller
860 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om huldra66
- Bursdag 10/31/1966
Contact Methods
-
MSN
chanetteogterje@hotmail.com
Profile Information
-
Kjønn:
Mann
-
Interesser:
Bil , flipperspill , jukeboxer , gamle radioer , Øl brygging
-
Kjøretøy
2x 850CSi, 1x850i E39 E93
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
huldra66's Achievements
Newbie (1/14)
22
Nettsamfunnsomdømme
-
Turbo-HF reagerte på et innlegg i et emne: Trenger hjelp av alle Bimmere til og finne 840 / 850 i Norge
-
huldra66 reagerte på en kommentar på blogginnlegg: Integral III og AHK
-
quandt1960 reagerte på en kommentar på blogginnlegg: Integral III og AHK
-
huldra66 reagerte på en kommentar på blogginnlegg: BMW E31 - Litt bakgrunnsinfo
-
huldra66 reagerte på ett blogginnlegg: BMW E31 - Litt bakgrunnsinfo
-
huldra66 reagerte på en kommentar på blogginnlegg: Gamle bilder
-
huldra66 reagerte på ett blogginnlegg: Gamle bilder
-
Førtse videoen der er min faktisk , kan lese om hele prosjektbilen her, nå er den registrert og hadde en 2500km langtur I sommer uten ett eneste feilslag http://bmwccn.no/forum/viewtopic.php?f=142&t=6954
-
Mye aktivitet her på Facebook om BMW E31 serien https://www.facebook.com/groups/288868586176/?ref=bookmarks
-
huldra66 reagerte på ett blogginnlegg: Bra side om E31
-
huldra66 reagerte på ett blogginnlegg: 850CSi - den glemte M bil
-
quandt1960 reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
quandt1960 reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
huldra66 reagerte på et innlegg i et emne: Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.
-
Blåhvitblogger reagerte på et innlegg i et emne: Calypsorot 850i
-
Blåhvitblogger reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
Nydelig bil og flott Historie
-
Peak reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
Hawkon88 reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
ESveen reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
Marius2002 reagerte på et innlegg i et emne: Huldra66 sin 850CSI og mange andre sine, store E31 tråden
-
Lenge siden dat var liv i denne tråden Fyrer opp igjen , 850 miljøet i Norge er fortsatt oppegåendes og har mye aktivitet på facebook https://www.facebook.com/groups/288868586176/ Jeg har fortsatt min Svarte CSI , og har i tillegg jobbet med denne røde CSi'en i flere år , nå er den godkjent og avgifter betalt så bare å hente skilt , kansje allerede i morgen
-
Vår BMW 750iL 1998 mod
emne svarte i huldra66 sin Bayerische Motor Werke i Bilder og filmer / Show-off
Om du seriøst ser på en CSi I Europa så kan jeg antagelig skaffe bakrunns informasjon fra arkivet i www.8coupe.com. Har gode kontakter ser du Ellers så har prisene på 8serien snudd kraftig opp for Alpina og CSi , men og "vanlige 850i" er på vei opp Hilsen Terje -
AC Schnitzer Rennsport1 Ønskes kjøpt Har ett BMW850 prosjekt der jeg er på jakt etter 17" eller 18" AC Schnitzer Rennsport1 Hyl ut om noen har , tips kjenninger som har
-
Hvilken årsmodell er dette? , trenger airbag modul og muligens ABS til en 2000modell
-
Takker , men det er akkurat denne jeg har brukt i tillegg til teknisk data som sier 0.9mm at TDS , men med dårlig hell
-
E39 525TDS timing justering av pumpe. Prøvde meg på timing justering av pumpe , med gode innspill fra en som har gjort dette + manualen ( 325tds ) regner med den er lik. Men med dårlig resultat , bilen starter ikke uten en masse gløding og kinning , når den starter så røklegger den alt og går ikke på tomgang. Sette pumpa tilbake i omtrent midtstilling og den går greit igjen men da stemmer ikke målingene på justeringen. Så det jeg gjør er å dreie motor med klokka , finne 0 punkt på pumpe med måleur og nulle ut , så dreie motor til låsepinnen smetter inn og det stemmer tilsynelatende med kam setting som forklart i manual , for å komme i nærheten av 0.9mm så må jeg dra pumpa helt maks fra motor ( drar i øvre del av pumpe fra blokk ) noe som forvirrer meg litt er ett "tenningsmerke på motorblokk i front og ett merke på reimhjulet fremme , skal dette brukes til noe? Bilen gikk greit før dette men hadde treghet med start når lunken. Noen som har ideer om hva jeg gjør feil. Hilsen Terje
-
Takk skal du ha BurnPr0 Det var klarere mulig jeg også misfortsod deg her. Kam og kjede er timet , men jeg har ikke timet pumpa så det skal jeg gjøre når jeg tar neste service på bilen. kjøpte du spesialtoolet eller brukte du noe annet? Men først må fødepumpa byttes da jeg regner med den har tatt kvelden , den har durt en del i det siste og nå ble den skikkelig umulig med treg start og stoppet til slutt med 15liter på tanken, men fin med full tank, duringen i pumpa er forøvrig borte så regner med det er ett godt tegn på att den døde
-
Hei Er ikke dette det samme som du tilslutt gjorde? -Mulig slakk i registerkjede som forskyver "tennings-tidspunktet" til dieselpumpa -> timet opp kjede/motor på nytt, feilen er fortsatt der Har du mulighet til å legge ut TIS beskrivelsen på denne justeringen Hilsen Terje
-
Er på jakt etter ett instrument uten pixelfeil , den med den store computeren om ikke for dyrt. til 525tds
-
Kan nok være noen 520i der ute som ikke yter det de skal , MAF defekt for eksempel? eller andre ting. Sønnen har hatt en 520iA lenge og den har altid vært skikkelig slapp i forhold til 523iA en i familien , DVS helt til han hadde motorhavari og vi fikk tak i en annen godt brukt 2liter samme type motor å satte inn. Natt og dag den nye "godt" brukte med 200k på telleren går som ett skudd og er ikke noe sinke lenger i forhold til 523iA'en. Testkjør og gjør deg opp en mening Hilsen Terje