Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Må være litt av en følelse å ta seg en tur i denne i sola etter nesten 2 år!
  2. Du har sikkert oversikt her @sveigis, men i tilfelle du ikke har det kan det kanskje være noe interessant for deg her: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/451447915
  3. En M2 med manuell vil nok holde seg veldig godt i pris i årene fremover. Veldig synd at det går denne veien.
  4. Var ganske lekker den nye Audi RS5, et par justeringer på interiør også hadde det vært en innertier. Men det jeg stusser over er hybrid systemet. Bilen veier fort 600kg mer enn utgående modell, har nesten 200hk mer og 0-100 tiden er kun justert ned fra 3,9 til 3,6 sek. Jeg greier ikke se at dette er stort fremskritt annet enn for utslipps regler. Jeg hadde definitivt foretrukket en slik bil uten hybrid systemet.
  5. For et smykke🤩
  6. Ja helt utrolig hva de har putta inn i den bilen til den prisen. Hadde ungene fått velge, hadde de lett valgt den der over det meste😄
  7. Endel historier om nye biler som velger å kjøre på egenhånd, ikke helt heldig. https://www.motor.no/aktuelt/dodsulykken-i-byfjordtunnelen-kan-ha-kjort-flere-kilometer-med-bremsene-pa/345622
  8. Sprek pris på en 10 år gammel 3 serie som har gått 285.000 km😶 https://www.finn.no/mobility/item/446967941?ci=1
  9. Du har virkelig uflaks med bilene dine! Krysser fingrene får at du slipper mere knot fremover.
  10. Gratulerer med 530i. Har kjørt den endel og sett bort i fra at den mangler 2 sylindre synes jeg den fungerer kjempebra. Sprek, myk med et imponerende lavt forbruk.
  11. Ikke noe problem. Det var den i4'en på Finn som har gått lengst og hatt lavest pris av de jeg har sett, så var spent på markedet. Den gikk ganske fort.
  12. Noen som har lyst å ta sjansen på en i4 M50 med 161.000 km på telleren til 349k? https://www.finn.no/mobility/item/442260814
  13. Hørte mil etter mil podcasten i går. De skrøyt av det meste på bilen, men interiør kvalitet var under pari. Mye hardplast og kjipt. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor de fortsetter dette løpet med å kjipe ned når flere produsenter tilbyr mye mer skinn og myke materialer på langt billigere biler. Konklusjonen der ble at bilen var strålende, men satte du pris på opplevd kvalitet var iX bilen man burde velge.
  14. iX3 NK interiøret ser ganske kjipt ut med mye hardplast. iX ser milevis bedre ut i design og material kvalitet. Hadde jeg vært i markedet for noe slikt hadde jeg definitvt hellet gått for iX LCi over iX3, overraskende lite som skiller i pris.
  15. Strøken E34 540i🤩 https://www.finn.no/mobility/item/353549177 Prisen er stiv men disse vokser ikke på trær så bør vel være mulig å få noe i nærheten av dette for den Skikkelig drømmebil. 1 eiers E38 740i kjøpt ny på Stenshagen i 1994 https://www.finn.no/mobility/item/428910072?ci=3
  16. Pen og ok(?) priset E38: https://www.finn.no/mobility/item/432054720?ci=5
  17. Gratulerer så mye! Hvordan spec'et du den?
  18. https://www.motor.no/aktuelt/storebrand-hevdet-bmw-en-var-trimmet-nektet-a-betale-439000-kr/335132
  19. Denne så jo veldig pen ut. Mye morro for pengene tror jeg.
  20. Tilsynelatende pen e46 M3 https://www.finn.no/mobility/item/433918079?ci=4
  21. Utrolig lekker spec på denne @Simwiu!
  22. Gratulerer så mye! Har sansen for 6 serie GT
  23. Hvordan fungerer livet med vogn og elbil @Marius2002? Prøvde camping livet for første gang i sommer med leid bobil. Det falt veldig i smak for hele familien, så skal absolutt gjentas. Kunen vært artig (og billigere) å leid vogn, men tviler på at jeg har tålmodigheten som skal til å trekke det med elbil. Men uansett interessant å høre
  24. Morsomt å lese gamle bilblader. Satt og leste Bil fra 1990. 850i kostet 1,4 mill i 1990, dette tilsvarer ifølge SSB i dag ca 3,1 mill. Det er en ganske heftig pris! Til sammenligning kostet en Peugot 605 249.000 som tilsvarer 560.000 i dag. Mener jeg leste at 318is var under 200k men kan sjekke opp dette.
×
×
  • Opprett ny...