Hei.
Har hørt om flere som har importert e30er og e34er med alternativ beregning og spart masse penger der.
Har nå funnet drømmebilen i utlandet, og har tatt et par søk på siden toll.no for å regne ut avgiftene.
Men når jeg kommer til dluttsummen så er den fremdeles helt hinsides høy.
Forstår da ikke hvordan det kan være gunstig om noen som helst måte å importere. !?
Så det som jeg lurer på er om noen som kanskje har litt mer peil enn det jeg har på dette, og regne ut hva avgiftene sånn ca vil havne på ved alternativ beregning selvsakt.
Litt info om bilen.
1994 modell bmw m5
Km - 201.000km
3.8liter altså 340hk
Kjøpspris 60.000kr
Hadde satt stor pris på om noen kunne ha hjulpet meg litt her
- Fredrik