Gå til innhold

///FredriK.S

Medlem
  • Innholdsteller

    4407
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av ///FredriK.S

  1. Ser tilogmed at tankmåleren har flyttet på seg etter den bare har gått på tomgang Veldig pen bil, som man tydlig ser får bra stell!
  2. Når vi snakker om små felger
  3. Den nye x5n kommer oktober i år Syntes den ligner litt for mye på f25 x3 ja. Men det er jo en flott bil!
  4. En på jobb har noen slike performance striper liggende, mener de var til e92, men om de passer e91 så er det jo good Kan hører med han om du ønsker ?
  5. Faen å du rører ! haha, neeida. Blir så bra dette Stian! Imponert som vanlig!
  6. Du kan kjøpe min? Så og si strøken! Pm for mer info
  7. En enda enklere måte, helt trygt
  8. Hei. Takk for hjelpen folkens! Var klar over disse reglene for alternativ beregning. Var ute hos den lokale tollstasjonen og hørte med de. De utregningene jeg hadde tatt, stemte med det de sa. Så får se hva som skjer
  9. Hei. Har hørt om flere som har importert e30er og e34er med alternativ beregning og spart masse penger der. Har nå funnet drømmebilen i utlandet, og har tatt et par søk på siden toll.no for å regne ut avgiftene. Men når jeg kommer til dluttsummen så er den fremdeles helt hinsides høy. Forstår da ikke hvordan det kan være gunstig om noen som helst måte å importere. !? Så det som jeg lurer på er om noen som kanskje har litt mer peil enn det jeg har på dette, og regne ut hva avgiftene sånn ca vil havne på ved alternativ beregning selvsakt. Litt info om bilen. 1994 modell bmw m5 Km - 201.000km 3.8liter altså 340hk Kjøpspris 60.000kr Hadde satt stor pris på om noen kunne ha hjulpet meg litt her - Fredrik
  10. Kjempe morro! Blir bra med S-motor Venter spent på bildet nå!
  11. haha, lykke til med salget
  12. Nei, kalt Dieselpartikkelfilter (DPF) Blir bra å få fjernet den!
  13. Hvor breie felger vil disse passe på?
  14. Noen som er flinke med avgifts beregning her?? Har funnet drømme bilen i utlandet. Er snakk ok en 94modell m5 3.8 Lurer på hva avgiftene sånn ca vil handle på ved alternativ beregning ? noen som kan hjelpe meg her? Har sjekket på toll.no, men blir ikke helt klok på svarene der :S
  15. V1 er kun høyde, og v2 er høyde og hardhets justeringer
  16. Bilen var faktisk ikke så galt som alle skulle ha det til. Det blir heller ikke gjort noe chassibytte. Motoren ser faktisk også ut til å ha overlevd Forruten innsuget som det er brendt hull i
  17. Gratulerer med "ny" bil Denne så jo utrolig hel og pen ut, for å være en e39. Noen planer videre med den da?
  18. Det er 30.000km eller 2 år mener jeg det er. Noe som egentlig er tynnet ut for mye.
  19. På nyere bmwer så kommer det helt ann på kjøremåten/ bruken på bilen. Board computeren regner dette ut underveis når olja skal byttes Men standarden er 30.000km
  20. Da må jeg vel nesten forte meg å ta enda en e38 ut av henda dine jeg da. Takk for tipset haha Edit: meget respektabel km-stand ja !
  21. Kjøpe kjøpe? Skal du selge din? Link til tråd? Har link i signaturen Njaa, VURDERER å selge den til sommeren ja...
  22. Det letteste for deg er vel å ta Strömstad - Sandefjord ferja, så kommer du til Vestfold / grensa til Telemark
×
×
  • Opprett ny...