-
Innholdsteller
24979 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
357
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Fredrik 90
-
Det gleder mitt Audi hjerte at så mange Bimmersfolk liker Audi! Hvis jeg skulle valgt en annen bil enn den jeg har i dag (2006 A6) så måtte de være en F10 525D, MEN siden tråden omhandler andre merker enn BMW så må jeg utelukke den Har alltid vært svak for Amerikanske fullsize SUVer så det måtte ha blitt den nyeste Chevrolet Tahoen, som Personbil med 7 seter Er også ufattelig svak for Audis C4 karosseri så en Audi S6 4,2 V8 hadde også vært veldig stas å ha, da selvsagt dønn orginal! Da er bilen nemmelig en aldri så liten ulv i fåreklær Nydelige kjøreegenskaper, klassiske Audi-linjer, tidløst design og Quattro gjør bilen til en ganske gøyal kjøremaskin. Pluss også for nydelig V8er lyd, en av de beste jeg har hørt Men ellers så har de fleste bilene jeg kunne tenke meg utenom den jeg har, nyrer i grillen
-
fyllekjører endte turen inni monter butikk
emne svarte i Fredrik 90 sin mrmpower i Annet BMW og motorprat
Eller en større 90 talls Avensis! Var en ulykke hvor en E39 528 Touring med en småbarnsfamilie i frontkolliderte med en Avensis med to stykk i, førern av Avensisen daua på stede og passasjeren hans blei hardt skadd! De i E39en kom fra det hele med et brukket bein, blåmerker etter belte og noen små kutt etter knust glass! Det to små barna i baksete var HELT uskadde Tror begge bilene var 99 modeller, men likevel så var BMWen mye sikkrere! -
fyllekjører endte turen inni monter butikk
emne svarte i Fredrik 90 sin mrmpower i Annet BMW og motorprat
Idiot!! Håper han ikke får ett rødt øre igjen på forsikringa -
890,- i månden var billig! Men ut fra bilder og de bilene jeg har møtt synes jeg den er grisestygg, i allfall med tanke på Sciroccoen som faktsk er småtøff! Men det viktigste for deg er jo ikke om jeg synes bilen er stygg eller pen, du får jo en grisebillig deal på en bil som bruker lite og er helt ny! Personlig så ville jeg valgt sciroccoen framfor Hondaen, da jeg føler japanske biler fortsatt har for mye japansk preg over seg! VW har da ett litt mer eksklusivt inntrykk synes jeg, pluss at den prisbelønnte TSI motoren på 122 hester faktisk er riktig så gjerrig men like vel leverer et friskt fraspark Skulle jeg ha leasa meg en billig bil i dag så hadde jeg nok heller sett på en V70 DRIVEe som er spekka med utstyr til noen hundrelapper mer i månden skjønner at det er kjipt å kjøre stasjonsvogn som singel men Volvoen er mer bil liksom! Men Honda skal ha skryt for å lage en hybridbil med litt spenstig design, det burde Toyota ta til etteretning
-
Det der tror jeg du kan ta helt med ro! Jeg har blitt blinka i fotoboks i Strømstad omtråde med 100 i 50 sona i den første Passaten jeg hadde, i Februar 2008!!! Har ikke hørt noen ting! Blei også knepet ett par ganger i fotoboks med BMWen lengre ned mot Gøteborg, også da godt over fartsgrensen! Fattern blei avbildet i 130km/t i 70 sona i Danmark i 2006, ingen respons! I tillegg til to parkerings bøter fra København, og tre fra Hamburg på BMWen så har jeg stadig ikke hørt noe! Og til dere som nå sikkert ville angripe meg og kalle meg hensynsløst idoit som ikke oppfører meg i utlandet, så er disse bøtene noe jeg har fått høyst ufrivillig
-
Jeg er iallfall veldig fornøyd med piggfri, har hatt pigger på nummer to bilen men det var en Audi 100 uten antispinn og antiskrens så da var det på en måte greit! Men ellers så er det kun piggfri som gjelder for meg, har hatt det på alle bruksbilene jeg har hatt i allfall Orker ikke den støyen med pigger, særlig siden 98% av vinteren her på sørlandet består av bare og tørre veier!
-
Vi hadde en liknende sak her også! En kar hvor alt til slutt gikk i vasken for, kjørte langt inn i ingenmannsland i Q7en sin og satte ett hagleløp i kjeften og blåste hele huet utover taktrekket og baksetene! En bonde fant han etter en uke eller noe, så tror enka sleit litt med å få solgt den bilen ja!
-
X-drive er must ja. Jeg vil også ha 20d minimum Så får vente et år tenker jeg til de enten har blitt billigere på bruktmarkedet, eller at jeg har fått bedre råd Ja det var det jeg også synes, må nesten ha firehjulstrekk på en sånn bil! Lurt å vente litt å lete på bruktmarkedet, kommer nok mange fine eksemplarer ut der etterhvert
-
Da må du bruke hue og skjønne at dette er for godt til å være sant, en sånn bil til 5000 kr er jo på trynet billig! Jeg tørr vedde et par sure sokker på at det er noe alvorlig muffens med den bilen på en eller annen måte Du finner ikke så billige delebiler av A6 på Finn.no en gang Har du ikke noen bilder eller linker å vise til?
-
Det er jo etter min mening de som står og anviser hvor man skal sette fra seg bilen sin skyld! De burde jo ta stilling til at vedkommende hadde sykkel på taket og gitt ham en annen plass! Det at selskapet var vanskelig på dette er jo på barnehage stadiet synes jeg Godt ikke jeg har vært oppi sånne situasjoner, sånt tar nemmelig fram det værste i meg
-
Har kikka på X1 som "konebil" vi og men med ett budsjett på maks 400 000 så hadde det blitt en kjip 18d S-drive! Skulle jeg ha hatt en sånn så måtte det nok ha vært en 20d eller 23d Xdrive!
-
En X7 som konkurrent til MB GL hadde jo ikke vært dumt selv om det er komplett unødvendig med dagens syn på store SUVer! X4 derimot er helt bortkastet bil, om den så ikke kommer som en slags Crossover på lik linje med MB R klasse! Det hadde jo vært litt tøfft, en kryssning mellom flerbruksbil(ala VW Sharan) og SUV
-
Triste saker! Kjente ikke så mye til karen men det er alltid trist når noen går bort på denne måten! Kondoler til Trond sine nærmeste! Han var vel ikke gamle karen heller, grusomt å bli revet bort sånn! Hvil i fred Trond!
-
Jeg kjørte en mørke grønn Audi 100 sedan, den det er bilde av i linken i signaturen! Men så deg ironisk nok rett ved Båtbutikken der ja, du kjørte østover og jeg sørover Er 98 % sikker på at det var deg i W123en
-
Da har altså tvilen din helt rett
-
Det er mange brukte F10er på markedet allrede! Personlig så skal jeg nok ha meg en sånn om noen år, når de har kommet seg godt ned i pris! Men da blir det 525 eller 530D, kan ikke ha firer i en femmer!
-
Ja det er sant! Derfor er det fint at man har forskjellige interesser
-
Spilling slutta jeg heldigvis med når jeg var 13 år og fant ut at det var noe som hette damer
-
Men jeg møtte deg på E18 over Stoa ved Arendal for en stund siden i allfall!
-
Helt enig der! Gå til VG ,Dagbladet og så mange som mulig og prøv å lage spetakkel! Det hadde i allfall jeg gjort etter sånne svar fra ledelsen, dette hadde provosert meg noe veldig Eller som en annen her sier, slipp løs barnet i deg og gjør noe faenskap igjen! Det er ikke særlig profesjonelt men skal si det hjelper på selvfølelsen Få tak en en jolle og et par spraybokser med tydelig maling, dra ned og utpå nattestid og skriv "looser" med svære bokstaver på skrogsiden på ferja(Med to Oer som prikken over Ien)! Da hadde de kanskje skjønt budskapet ditt! Hehe! var ikke så seriøs den siste der men....
-
Hehehe! Ja den der så sleip ut
-
Takker for svar! Japanske biler som Avensis og Accord utgår for min del, har vært innom både Toyota og Honda forhandleren og kikka men droppa det fort! For mye billig plastikk og for lite utstyr til å forsvare seg mot V70en! Personlig så synes jeg V70en var et hestehode foran Mondeoen og enda lengre foran enn Passat når det gjelder hvilken som er best å kjøre, også føler jeg Volvo er litt mer premium enn Ford og VW! Støtter den Ser ikke noe galt i det, trenger ikke å kjøre gammal styla E36 selv om man er 20 år vel! 109 hestern er langt i fra noen rakett men dette er heller ikke en bil hvor prestanda er noe spørsmål, kun at den er økonomisk og god å kjøre! A6en skal jo beholdes i tillegg til denna så jeg har fortsatt en bil med litt trøkk i Kjøper jeg Volvo stv nå så slipper jeg å kjøpe praktisk familebil når ungene strømmer på om noen år, da kan jeg heller bruke de pengene på en to til tre år gammal F10 525d til far! V70en blir jo som "konebilen" å regne hos oss
-
Er nå i markedet for å kjøpe ny nummerto bil og har for å si det mildt kikket rundt på det meste på fire hjul uten å få bestemt seg. Alt i fra E34 525IX eller M5 til E90/91 325/330 til X5 og Chevrolet Suburban Men nå er vi litt inne på det å kanskje kjøpe en helt ny bil, da stasjonsvogn med gjerrig diesel og som ikke må koste mer enn 400 000,- NY! Da utgår som kjent premium merker som BMW og Audi dessverre, og vi har sett på Passat Bluemotion og Ford Mondeo Econetic! Rimelige sparebøsser med masse plass men uten skinn, xenon og diverse annet gøy utstyr! Men så i dag svinger jeg innom Volvo forhandleren bare for å kikke litt, kommer i prat med en selger og så kommer prissjokket! Hvis jeg bestiller bil før 1. November så kan han skaffe med en helt ny Volvo V70 DriveE Momentum med Skinn, 18", Preformance lydanlegg, cruisecontroll, parksensorer, Bi xenon, tonede bakruter, valgfrie vinterhjul, tosoners klima, bluetooth og masse annet snadder. Og prisen ferdig utstyrt var 386 400,-!! 109 hesters diesel er jo ikke allverden men kan chippes, og dette er jo en nummer to bil også! Her får jeg en komplett fullutstyrt bil som ser bedre ut og er bedre å kjøre enn både Passat og Mondeo, og det til en mye billigere penge! Den hadde vel blitt noe sånn som denne her jeg fant på nettet! Hva synes dere?
-
Skrevet kontrakt på GT - YESSS, da er bilen henter!
emne svarte i Fredrik 90 sin TobyT i Annet BMW og motorprat
Utrolig lekker og gjennomført bil du har fått deg! Her har du noe ikke alle kjører rundt i som er tilfelle med X5en du holdt på å kjøpe En lokal her i området har kjøpt seg en GT 550I som jeg kjørte bak her for en stund siden, og jeg må si at jeg synes bilen bare er dritt rå, rett og slett Synes det er bra at noen tørr tenke annerledes å kjøpe seg en X6 eller GT, i stede for en X5 eller 5-Serie Touring som hele vestkanten kjører rundt i fra før av. Her kan du jo gjøre et kupp senere om du tar med deg bilen hjem til Norge også, tror bruktprisene på GT vil ligge noe høyt her hjemme! Men når det gjelder ekstrautstyret HIFI Loudspeaker system så er jo det noe ALLE nyere BMWer har! Tror ikke jeg har sett noen nyere BMW uten dette, skulle jo tro det var standard! Og når det gjelder lyden i dette anlegget så ble jeg mildt sagt skuffet over den i F10, Bose anlegget i min 4 år eldre A6 spillte MYE bedre
