-
Innholdsteller
671 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
27
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av hanssae
-
Egils BMW tråd - Nylakkede deler ankommet...
emne svarte i hanssae sin Kolstad Jr. i Bilder og filmer / Show-off
Flott bil og felger 🤩 sikkert ikke så mange som legger merke til at ventilen viser 😎 Syns ALPINA felgene passer veldig godt på F01 , i tillegg til type 128 Var nok fornuftig å gå for Michelin Pilot Sport , Kjører det selv og er veldig fornøyd. -
Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!
emne svarte i hanssae sin Fredrik 90 i Bilder og filmer / Show-off
Fornuftig gjort 👍 HK og NM er undervurdert 🙂 -
10 Mars , den Internasjonale V8 dagen
emne svarte i hanssae sin hanssae i Bilder og filmer / Show-off
@HpiTusen takk for utfyllende svar , jeg bestiller med en gang 😊 Kun det beste er godt nok 👍 -
10 Mars , den Internasjonale V8 dagen
emne svarte i hanssae sin hanssae i Bilder og filmer / Show-off
@HpiEr det denne som er top of clas ? Kjenner ikke til den men kan godt tenke meg å prøve siden du går for den 😎 Hvor kjøper du den ? -
-
F13 650i Cupé i garasjen til Erling!
emne svarte i hanssae sin Mr. Erling i Bilder og filmer / Show-off
Ble bra det 👍 Synest det er greit å vise hva en har innabords 🤩 -
Den store familiebil / bruksbil tråden
emne svarte i hanssae sin liffi i Bilder og filmer / Show-off
ALPINA B6 GC Helårs bruksbil Hatt den i litt over 2 år Hvorfor? Hadde lyst på noe som ingen andre i Norge har men som likevel er nokså diskre I tillegg så synest jeg at Gran Coupe er det fineste karroseriet BMW har laget Pluss + Utrolig behagelig å kjøre Motor , med 600 hk så kan den nesten kjørest som en sykkel Liker det som ALPINA har videreforedlet bilen med X drive Minus - Har faktisk ingen , bruker jo litt bensin men det er et valg som er tatt -
Sikkert en som er hekta på Alfa Romeo 😎
-
Egils BMW tråd - Nylakkede deler ankommet...
emne svarte i hanssae sin Kolstad Jr. i Bilder og filmer / Show-off
Gratulerer ! Nydelig bil og den kler virkelig den leppa 🤩 -
Flott jobb og nydelig bil 🤩
-
Skal gi deg en mulighet neste gang jeg er hos svigermor , så får jeg en unskyldning til å lufte meg også 🙄
-
-
-
Det er fruen som turnerer der oppe når jeg er på jobb 😎 Hun foretrekker den foran Golfen sin 😋
