Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Flott bil og felger 🤩 sikkert ikke så mange som legger merke til at ventilen viser 😎 Syns ALPINA felgene passer veldig godt på F01 , i tillegg til type 128 Var nok fornuftig å gå for Michelin Pilot Sport , Kjører det selv og er veldig fornøyd.
  2. Litt bilder fra vårt fremtidige tilholdsted i Ryfylke 🙂 Gjeder meg til å bygge ny garasje til våren , klarer å få plass til 80 m2 . Har stått i carport to år nå og det liker hverken jeg eller bilen . . . .
  3. Fornuftig gjort 👍 HK og NM er undervurdert 🙂
  4. Der gikk det en ALPINA B8 i høyet B8 smell på Goodwood . . Edit ny link
  5. @HpiTusen takk for utfyllende svar , jeg bestiller med en gang 😊 Kun det beste er godt nok 👍
  6. @HpiEr det denne som er top of clas ? Kjenner ikke til den men kan godt tenke meg å prøve siden du går for den 😎 Hvor kjøper du den ?
  7. La oss feire med litt bilder 😄
  8. Ble bra det 👍 Synest det er greit å vise hva en har innabords 🤩
  9. ALPINA B6 GC Helårs bruksbil Hatt den i litt over 2 år Hvorfor? Hadde lyst på noe som ingen andre i Norge har men som likevel er nokså diskre I tillegg så synest jeg at Gran Coupe er det fineste karroseriet BMW har laget Pluss + Utrolig behagelig å kjøre Motor , med 600 hk så kan den nesten kjørest som en sykkel Liker det som ALPINA har videreforedlet bilen med X drive Minus - Har faktisk ingen , bruker jo litt bensin men det er et valg som er tatt
  10. Sikkert en som er hekta på Alfa Romeo 😎
  11. Gratulerer ! Nydelig bil og den kler virkelig den leppa 🤩
  12. Savner bilen og må ta et bilde fra Haltenbanken 😎 😇
  13. Flott jobb og nydelig bil 🤩
  14. Skal gi deg en mulighet neste gang jeg er hos svigermor , så får jeg en unskyldning til å lufte meg også 🙄
  15. Har tatt 4 på fersken i min Oldsmobile til nå 🤬😈 Så vær på vakt
  16. Hva med 128 , 21" ? Hadde dei på min E65 og er nok favoritten min på store biler.
  17. Det er fruen som turnerer der oppe når jeg er på jobb 😎 Hun foretrekker den foran Golfen sin 😋
×
×
  • Opprett ny...