Gå til innhold

Olaandref

Medlem
  • Innholdsteller

    2327
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av Olaandref

  1. Han er vel på dynamo nr 10, så det har vel gått ut over goodwill pengene 😮‍💨
  2. Og jeg er hjemme med kols/tuberkulose/lungebetennelse/manflu/kikhoste, og helt sikkert noen diagnoser til. Livet er tøft med en stakkar i blant 😮‍💨 Men nydelig bil, ser ikke ille ut den på sida heller. Men @Eystein Ose skrytte av at han skulle være dommer der, her burde han delt ut pokal under bordet 🤫
  3. Vurderer å selge denne. Bosch Motronic 0 261 200 350 Vet ingenting om den, annet enn at den skal fungere i følge forrige eier. Åpen for bud, men ikke skambud.
  4. Selger disse siden jeg kjøpte feil i første omgang, disse er til 370mm skiver, hentet fra F30, men vet de er brukt til bremseoppgradering på blant annet E46, da med adapter. Ca 75000 km på bilen de ble plukket av, noe skraper, men ellers ok. Tenker 6500,- pluss frakt.
  5. Kledelige felger, og lette vil jeg tro, sparer vel fort noen kg på rullemotstand der. Hadde samme i tankene når jeg hadde E90.
  6. Denne passer vel inn i fargepaletten din 🙂
  7. Se der ja, tenkte ikke over at det var den, har gått noen år her oppe i området, men første gang jeg ser den 🙂
  8. Fin 740i. Klarte ikke å dy meg, måtte sjekke regnr , kjøpt ny av Havtor management i 92. Havtor var på den tiden et stort rederi, med 40-50 skip, har nok blitt rattet av en i ledelsen der.
  9. Ja, for mye for en E36 M3 uansett tenker jeg.
  10. Ja, jeg endte opp på 520 på skatteetatens kalkulator, så da ser det ut til å stemme ganske bra.
  11. Ikke finn, men et spørsmål til dere som importerer litt biler. Hva vil det komme på å hente denne til Norge? https://www.blocket.se/annons/1402096003
  12. Kan jo være denne er et ok alternativ, 300l/m. Har kompressor til det, men det står som med @RF91 i garasjen like ved bilen, er litt mer bråk av en kompressor enn en vanlig vinkelsliper, føles i hvert fall slik.
  13. Tirsdagsunderholdning 🙂
  14. Ja, regner med den der river den opp i stedet for å slipe den av 🙂
  15. Nei, det skal en del arbeidstimer til for å forsvare 12000 😅
  16. Husker du hvor du kjøpte den? 🙂
  17. Haha, jeg var så dum og tok en kjapp kalkulering på utlegg i bilen så langt, kun deler. Jeg måtte stoppe til slutt, fant ut det kunne stått en fin E30 325i på tunet, og da er jeg milevis fra å ha kjørbar bil enda 😅 Men en slik maskin har jeg faktisk tro på, vil tro det blir mindre svevestøv som pustes inn med en slik, kontra en maskin som sliper bort stoffet. Må se om jeg finner rimeligere alternativ 🙂
  18. Litt igjen helt fremme mot torpedoveggen, og kanalen må bygges opp igjen, men det blir. Tenker festet til gasspedalen og blir bygget opp på nytt. Vil tro den der kan fungere ja 🙂
  19. 12000 for en maskin som skal brukes noen få timer?? 😅
  20. Tenker å kjøpe en slik sliper fra Gasolin eller Staypro, mest sannsynlig den fra Gasolin som er 2 kg lettere, har 1200w motor i stedet for 1100, og trinnløs regulering på fart. Tenker å gå grundig til verks under, og en slik sliper gjør nok jobben enklere. Noen som har testet disse?
×
×
  • Opprett ny...