Jakobm5, er litt forskjell ja hehe blir å sjå på gs i bud også, dog ikkje heeelt strøken, grisestygt inni tank påfylling, er fylt igjen med pensellakk og drit, ser jævlig ut + ruststripe på bakluka.. Skulle hatt en hellakkering, imolarød?
Stemmer det Brommer, bur på Jølster, så er ofte innom Førde