
Kvakkster
Medlem-
Innholdsteller
80 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Kjønn:
Mann
-
Kjøretøy
F11/F84 hybrid
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
Kvakkster's Achievements
Newbie (1/14)
5
Nettsamfunnsomdømme
-
mslello reagerte på et innlegg i et emne: BMW X1 eDrvie25e F48 ladbar hybrid og batterikapasitet.
-
mslello reagerte på et innlegg i et emne: BMW X1 eDrvie25e F48 ladbar hybrid og batterikapasitet.
-
Marius2002 reagerte på et innlegg i et emne: BMW X1 eDrvie25e F48 ladbar hybrid og batterikapasitet.
-
Marius2002 reagerte på et innlegg i et emne: BMW X1 eDrvie25e F48 ladbar hybrid og batterikapasitet.
-
Kupper denne tråden her litt jeg ettersom jeg ikke fant relevante topics Hentet ut min X1 hybrid igår. Og etter sikkert 10 tidligere bmw modeller så sjekka jeg aldri ut en ting som var vesentlig, nemlig størrelse bensintanken! Tok det for gitt dette var nogenlunde samme størrelse ettersom jeg har hatt, 1-6 serien. Jeg var mere opptatt av å huke av ekstrautstyr etter rammene som var satt. fikk bilen levert med halv tank og etter en liten langtur så fylte jeg opp bilen idag. Ble mildt sagt overrasket over hvor liten tank denne bilen har. Bilen er forøvrig en firmabil som skal dekke hele Østlandet så dette var en liten bommert Men å investere i en Circle K kopp nå, det er helt sikkert og visst og burde ha fulgt med bilen!
-
Har hørt med lokal forhandler (Sulland) og det er ingen aksjoner på min bil desverre. Noen her som jobber hos autorisert forhandler som kan dobbeltsjekke?
-
Hei, jeg har prøvd dette. Hører ikke eller ser synlige lekkasjer. Det jeg derimot hører er at området rundt EGR kjøleren snurrer igang. Svak suselyd. Hvis denne lyden kommer så får jeg ingen eksos i bilen, er lyden fraværende så lukter som fy inni
-
Hei, Har forsøkt å søke litt men fant ingen relevant info. Har en F11 i dag som det er blitt byttet motor på etter registerhavari. Sliter nå med økt dieselforbruk og eksoslekkasje i kupeen, mulig dette har en sammenheng? Kona er ikke kjent for å være tung på høyrefoten og bilen viser et forbruk på 1,1 liter på mila Jeg byttet selv klemring og pakning fra turbo til dpf uten hell. BMW merkeverksted mente denne jobben antakelig ikke var utført riktig og dem har byttet samme klemma til en nette sum av 3300,- (!) selvom jeg bad dem om å feilsøke. Gitt at verkstedet har montert denne riktig så betyr det også at lekkasjen kan komme fra et annet sted. Jeg har tatt av dekslet og sett på dyser og se om det kan lekke diesel ut her men her er det tett. Neste steg er vel manifold eller EGR? Hva bør jeg se etter her?
-
Hei, er det mulig det a? Ifølge BMW mekanikeren som skal hjelpe meg så er det billigere å bytte ut hele motoren. Mulig dem har gått utifra vanlig timespris som skrives med gaffel. Hvilken deler skal/må byttes når motoren har registerhavarert?
-
Hei, Leter etter en N47-D20C til F11 med ok km stand. Original delenummer 11 00 2 184 389 Noen som har? Dette skal være en byttemotor til en 520d som er registerhavarert
-
Hei, er det noen som her som har en komplett N47-D20C til F11? Original nummer 11 00 2 184 389
-
Hei og takk for utfyllende svar Ser også at det er mange N47-D20C motorer som har andre delenumre, vil det si at disse ikke passer? Noen som har tips hvor jeg kan lete? Har trålet igjennom finndel.no, nbfbildeler.no og svenske bildelbasen.se foreløpig
-
Hvordan kan jeg være sikker på at jeg finner riktig motor når jeg leter? Er en jungel der ute. Har fått oppgitt original nummer fra billopphuggeri 1 00 2 184 389 eller 11 00 2 184 390 at disse passer
-
Min 2010 modell, produsert desember 2010, havarerte rundt 152 000 km
- 7 svar
-
- n47
- registerkjede
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Får veldig varierende data. Mekonomen sier N47-D20C. Prøver jeg VIN decoder står det N47T. Det samme med GS Bildeler Noen som kan bekrefte? OG kan det settes inn en N47-D20C uansett, er vel ikke rare forskjellene? Ser samtidig også at det er veldig vanskelig å få tak i N47T. Noen som vet det er plug & play å sette inn B47 istedenfor?