Videre dokumentering av kvaliteten på g31
Rolloen henger jo ned, motor funker fint, så antar det er noe galt i selve rullemekanismen. Har sett i Newtis at dette er en knotete jobb, + at ny rollo ( som mest sannsynlig er ødelagt ) koster ca. 6000..
Bruker Aldri panoramataket, og har alltid igjen trekket for og hindre støy og sollys. Har derfor kjørt med trekket igjen da det uansett ikke merkes fra annet enn baksetet at det henger ned.
Bestemte meg i dag for og gruble litt i bilen på om jeg skal gidde ta jobben eller heller betale 16k til Bmw for og få det fikset. Kjørte bak rolloen, og fant ut at dette var en god løsning😆 Så får vi se hvor lenge jeg orker leve med noe jeg vet er ødelagt
Før bilder
Etter bilde av Skulebollens bygg og mekk🤓