Takk Lamin-X fikk jeg beskjed om å kjøpe fra Gs bildeler. Jobben ville ikke koste mer enn et par hundrelapper. Han monterte sånn halvveis på ene frontlykten for å vise meg hvordan det vil bli seende ut
Bygger seg faktisk litt utenfor på min også. Har du også opplevd at det treffer hjulbuene bak på ujevne veier? Nå er det ikke ofte jeg har folk bak i bilen men det er som å få ti kniver i hjertet hver gang jeg hører et smell.
Innpresset er faktisk litt usikker på men det kan jeg finne ut av. Jeg bruker ikke spacere foran. Men jeg må få justert camber på venstre bakside. Opplever at den tar borti skjermen når jeg har folk bak, men det gjelder kun venstre side
Ikke akkurat den største oppdateringen men valgte å gå for M Performance folie etter å ha sett det på bilen til Makky123. Jobben ble utført hos filmteam på Lørenskog, dyktige folk. Ble også anbefalt å kjøre på med Lamin-X på frontlyktene.
Eneste grunnen for at jeg gikk for Nankang er at jeg fikk disse gratis, altså helt nye dekk. Da synes jeg det er verdt å prøve disse. Blir jeg ikke fornøyd så er det bare å gå for et bedre merket uten å tape noe som helst
På F10'en min kan jeg kun velge oransje intrument lys, betyr det at jeg mangler noe ekstrautstyr? Min er registrert i oktober 2010. Er dette noe som kan ettermonteres? Eller kodes?
Jeg opplever også det samme på f10'en min. Nå har ikke jeg HK-anlegget men hifi pro. Jeg kan høre at det skurrer fra passasjersiden foran hos meg. Jævlig irriterende men det gjelder kun på enkelte låter
Hei har opplevd ulyd fra høyreside høyttaler som sitter ved sidespeilet på høyre side. Når jeg skrur opp bassen så hører jeg at lyden "sprekker". Jeg leste nå på nettet at det er tweeter som sitter på disse plassene. Kan det være slik at den har tatt kvelden ?
Kjørte faktisk en F01 igår og det var en herlig opplevelse. Noe av det beste jeg har prøvekjørt men selve karosseriet klarte jeg ikke å like så godt. Det er et eller annet som ikke ser så bra ut mtp på fronten, M Sport utgaven kunne jo hatt mye hissigere fanger slik som på F10
Ja G30 gleder jeg meg veldig mye til! Har faktisk aldri hatt en bil så lenge som denne, passer fremdeles like godt på den får vel vente på neste 5'er !