Gå til innhold

BimmerFan!

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av BimmerFan!

  1. Jeg ville ha sett på nye VW e-golf og ampera-e (520km rekkevidde)
  2. Jeg elsker formene på Z4en din! Dersom jeg skulle ha kjøpt Z4 så skulle den vært temmelig lik din
  3. Stemmer isåfall for en RÅ svart F01 LCI med M-sport og LED lys. Den kan du få med 50d motor for det din X6 er verdt idag
  4. Jeg elsker fortsatt designet på F10, selv etter nesten 3 års eierskap. 😄
  5. For all del, ikke kvitt deg med 530en
  6. Vi har kommet fram til at det er motorfestene som forårsaker during/vibrasjoner spesielt på kald motor så er det veldig fremtredende.
  7. Null stress! Vi er 3 stk. her på forumet med F10/F11 som sliter med vibrasjon/during ved pådrag og venstresving samtidig, gjør din det samme ?
  8. Jeg er ingen mekaniker, men vil tro at dette er normalt Jeg spurte også på bimmers i likhet med deg, og der fikk jeg som svar at det var dieselpartikkelfilteret som regenererer og ikke er noe farlig. Når dieselpartikkelfilteret regenererer så kommer det ofte også en brent lukt utenfor bilen og motoren "brummer" litt mer, akkurat som om det er litt mer bass i eksosanlegget. For meg så har det fungert å kjøre noen ganger på motorveien med girkassa i sport slik at den ligger på 2,5-3 i turtall, for da regenererer den eksosen og du slipper den lyden så ofte.
  9. Hei! Er det en ulyd når du slipper gassen eller ved pådrag? Når dieselpartikkelfilteret til bilen min regenererer som skjer kanskje en gang hver tredje uke, så kommer det en "blow off" lyd fra turboen hver gang jeg slipper gassen etter pådrag på lavt turtall. Sånn som jeg leste det du skrev så virker det som at det samme skjer med din også. Se på den videoen som er linka til under. Slik høres min ut når dieselpartikkelfilteret regenererer, men ikke så høyt som den bilen på filmen. Turboen min ble skiftet på garanti pga uling ved pådrag, ikke pga. det ovennevnte.
  10. Takker! Hvor bred bør den eventuelt være ? Ble det noe mellomrom mellom spoiler og bakluke på bilen din ?
  11. Har tenkt den tanken, men har lyst til å ha muligheten til å fjerne spoileren uten at det blir merker
  12. Skjønner! Har prøvd å lete etter slik teip i butikker og norske nettbutikker uten hell
  13. Meget pent! Hva monterte du spoileren med?
  14. Den ble råååtøff med sommerfelgene! Meget pen bil 😄
  15. Du får si ifra dersom du skal selge en av maskinene
  16. Gratulerer med NYDELIG bil Gorg! Har alltid hatt sansen for GT bilene til BMW
  17. Det skal jeg selvsagt gjøre Fra 0:16 og utover har jeg bremsen inne, mens bilen står i drive. IMG_1135.MOV
  18. Hold oss oppdatert, da det er fler som sliter med vibrering/during ved pådrag og venstresving samtidig.
  19. Nå vet ikke jeg hvordan motor dere har, men jeg har en 520D F10 som vibrerer/durer ved venstresving og pådrag. Det er flere av oss som har opplevd det med 2.0D her på forumet. Det viste seg etter gjentatte besøk pp bmw verksted at motorfestene er noe svak på disse bilene. Kanskje det er det dere også opplever?
  20. Hva med en F01 LCI ? Nydelig å kjøre og med rett motor under panseret så vil det vel være greit moro også https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90001826 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82970672 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90032703
  21. Tusen takk for det! 😄 F10 er en flott bil som jeg lett kan anbefale til deg! E61 din er minst like bra som en F10 i mine øyne. 😄
  22. Da fikk jeg tatt en vask av bilen! Fikk også prøvemontert spoileren igjen, og må si at det ble meget pent. Gleder meg til våren når den skal tapes fast.
  23. Du er så RÅ på å få bilene dine til å appellere til meg Jeg tror det er ingen ting av mods du har gjort på bilene din som jeg ikke har likt. Nydelig rett og slett!
×
×
  • Opprett ny...