Gå til innhold

BimmerFan!

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av BimmerFan!

  1. Da hadde jeg en Iphone 5, nå har jeg en Iphone 6, har ikke prøvd sms funksjonaliteten enda. Skal prøve det når jeg kommer hjem fra ferien
  2. Jeg fikk til SMS ved å slå på diverse "notifications" på min Iphone. Husker ikke hvilke jeg skrudde på i farten
  3. Den rusta er det mange andre F10 eiere som også har opplevd, heldigvis er min fin der enn så lenge
  4. Takk for det! Litt deilig med ferie, men lengter litt etter det "vanlige" også og det forbruket du fikk har jeg aldri vært borti, ihvertfall ikke over såpass lang distanse Har vel kanskje noe med høyrefoten? Eller at du har MPPK
  5. Så sykt deilig bil! Kjenner jeg savner min nå som jeg er på ferie og farter rundt i en Renault
  6. Bakrespoiler synes jeg skal være i samme farge som bilen , men den foran er jeg litt usikker på om bør være sort eller lakk fargen. Jeg tror kanskje samme farge som bilen hadde sett litt mer helhetlig ut (?), i og med at bilen ikke har en lys farge som feks hvit eller sølv. Men syns det hadde blitt kult uansett hva du hadde valgt
  7. Det blir sykt kult! De lyktene du skal plukke ringene av er de originale eller uoriginale?
  8. Er ikke ringene i F10 LED fra før av? eller er det en annen utforming på ringene du vil ha?
  9. Hvor skaffet du disse? Gleder meg til hvordan resultatet blir! Bilen din er så sykt deilig
  10. Dette blir kult! Jeg ville ha ihvertfall ha lakkert baklukespoileren i samme farge, men nå er jeg litt kjedlig Bare sånn at du vet om det, så kan du få kjøpt baklukespoiler ferdig lakkert til en billigere penge på ebay fra taiwan, mange i USA har gjort det og er veldig fornøyd med både kvaliteten og finishen http://m.ebay.com/itm/191511279724?_mwBanner=1
  11. Bilen min har ikke noe av det utstyret som du nevner. Har prøvd tre bmw'er som alle hadde lettere styring enn min. Prøvde en F20 118d sportline med servotronic, F01 med integral active steering og F11 2015 uten Msport. Jeg liker det bedre når rattet er lett.
  12. Hei! Jeg legger merke til at min BMW F10 med Msport har litt tyngre, hardere styrefølelse enn de bmwene uten Msport, er det slik det skal være? Gjelder dette også F01 LCI ?
  13. Tusen takk for svar! Min kommer rundt 1100-1300 omdreininger, bør vel sjekkes ut.
  14. Dette her ble helt rått som alt det andre du har gjort med bilen din!
  15. Hei! Klarer du å beskrive hvordan ulyden hørtes ut? Bilen min (520d 2012) har en slags kvitre/piskelyd på tomgang. BMW mente det var helt normalt med disse motorene..
  16. Noen som vet at BMW kommer til å tilby en kraftigere versjon av 520d når G30 bli lansert? Tenker litt på dette, pga. nye E220 CDI har 194hk og gjør 0-100 på 7.2 sekunder, noe som er meget respektabelt for en 2.0d. For min del blir det litt kjipt dersom konkurrenten er sprekre til 100.
  17. BimmerFan!

    I

    Høres ut som gåen turbo i mine ører. :/
  18. Har en F10 som sliter litt med interiør knirk, som jeg har tenkt å fikse med felt teip. Hvor får man kjøpt det i Norge? Har prøvd byggvarekjede, Rusta, Clas Ohlson.
  19. Den bilen din blir jo bare bedre og bedre for hver gang jeg titter igjennom tråden din Sånn ville jeg hatt min E39, dersom jeg hadde hatt en
  20. Registerkjede problemet forekommer også på 2012 modellen, men det er ikke like utbredt som på de tidligere modellene. På 2012 og nyere forekommer det gjerne på høyere km.stand
  21. Dette var en helt sykt nydelig bil. Sånn hadde min F10 også sett ut dersom jeg hadde kjøpt en facelift modell. Jeg syns at du skal kjøre på med M550d eksos,da jeg synes det ser meget bra ut og vurderer det selv. Jeg ville da ha gått for chrome stusser istedenfor svarte stusser, da de på en måte blir litt borte
  22. Min durer spesielt ved kaldmotor og skjer når man enten akselerer hardt i motbakke, eller venstresving og akselerer samtidig. Duringa kan beskrives som om motoren går tyngre og det begynner å vibrere. Har pratet med en annen også som hevder at M-performance pakken gjorde slik at bilen vibrerte/duret i mye mindre grad.
  23. Hei! Kjedelig å høre .. Har du hatt noen andre symptomer enn at den bare girer hardt ? Bilen min durer/vibrerer/motoren går tyngre når man svinger til venstre og akselerer litt hardt samtidig. BMW sa at det var helt normalt, da disse automatkassene er smarte og endrer seg etter kjørestilen din. De resatte automatkassen og slettet og la inn nye adopsjonsverdier. Har du eller andre opplevd det problemet(?) ?
  24. Jeg vil tro at oljetemp måleren ikke er koblet til, da jeg tror den nåla burde ha flyttet litt på seg når han dro så kraftig på
×
×
  • Opprett ny...