stalfa

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About stalfa

  • Rank
    Sersjant

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    SV-Akershus
  • Kjøretøy
    Mazda (6 & Mx-5 NA8)

Recent Profile Visitors

143 profile views
  1. stalfa

    Den store finn.no tråden.

    Disse t_^H...coupene virker overpriset i Norge i forhold til hva du kan importere de for. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=138627719 Jeg er ikke kjenner nok til å se om det er en M. Men motoren som blir foreslått i annonsen er vel gjerne motoren som står i en M utgave. Men en halvskrudd skadet bil med strikkmotor til 200k. Kanskje M'en rettferdiggjør hele galskapen. eller ikke https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=148743827 Vi får se om bilene blir solgt.
  2. Husk at dere snakker om etaten som er grunnlaget for Joker Nord vitsene.
  3. Jeg må innrømme det. Men siden jeg viste det så mener jeg at man kan se det på teaser bildet ditt. Det var mere struktur i bakgrunnen enn en cab ville ha hatt.
  4. En rød klovnesko. Jeg liker bilene. Du får bestille enda et sett med vMaxx. :p
  5. Det tror jeg på, selv om de er litt store og tunge. 😛
  6. he he... Jeg gir deg maks denne sesongen før du har kjøpt nye fete coils. Jeg takker for tilliten. Sjansene for at jeg kjører fra deg er små, spesielt når bilen står på bukker i garasjen.
  7. Det billigste du gjør er å kjøpe noe skikkelig med en gang. Det er der du blir å ende uansett. Husk at det er tuv godkjenning per fjærsett. Det er ingen selvfølge at produsenten har tuv godkjenning på alle fjærene de selger til coilsa sine. Bare for å være litt direkte. ;) Det er mange 'yngre' Mx5/Miata eiere som kjøper budsjett løsninger for å komme så lavt at det ser bra ut på Shell'n. Det har ingenting på bilen din å gjøre. Dersom du har kjøpt vMaxx eller Raceland fortjener du bitch-slapping frem og tilbake til neste trackday, og du har akkurat kastet bort en liten slump kroner. \\Stian
  8. Du kan ikke drive å gå slik rundt grøten. Spytt ut! Hvilket merke er det? Vil ikke stivere antikrengestag bak gi mer overstyring? Løp og kjøp! Jeg digger målestativet ditt.
  9. Bra jobba. Så det er innfestingen til antikrengestaget vi ser her?
  10. Kjedelig dersom forskjellen er like stor _etter_ at du har bytte. Vi får se ja. Men da har jeg ingen unnskyldning lengre. Det er skummelt.
  11. 20hk på å skifte manifold? Hvordan skal en stakkar med japansk frisørbil klare å henge med. 😛
  12. Jeg tipper det finnes et par verksted i Tyskland som gjør custom jobber på BMW. 😛 Det gjordet seg med svart lakk. Røde kalippere, blir veldig 'billig' straks lakken begynner å flasse.
  13. Finn et verksted i Tyskland som installerer bur og gir deg TUV papirer på det. Søk på nytt med TUV papirer Kjør ned - få montert bur - kjør hjem Vis Få godkjenning Zooom-zoom.
  14. Målet er å få slengt meg med ja. Jeg har en del skruing og eu-kontroll før bilen er klar. Jeg får satse på svingene, men frykter sjåføren erflaskehalsen. Noen av de værste mx5'ene på Rudskogen har vel fort 300+ whp/tonn. Noen av de antikrengestagene til Mx-5 kommer med 3 hull, slik at du justere ved å flytte hvor de er montert. Jeg vet ikke om det er er fysisk mulig på Z3 - understellet. Rundetider er morsomt, men kan vel fort bli en besettelse.
  15. stalfa

    Den store finn.no tråden.

    Hva var i veien med dem?