-
Innholdsteller
3616 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
209
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av Snagg30
-
Gratulerer så masse @Dusy! Ligger mange GT3’er for salg og du får barne sete i samtlige så null stress.
-
Her var dere god 😂 er spent på hvordan de skal løse dette, blir langt å pendle til Trondheim for hver en minste ting, service er greit det er sjeldent og Trondheim er en fin by å besøk samt har jeg bodd der og har flere å besøke. men alt PAW arbeidet derimot..
-
Ingen steder har fått meg til å bruke mer penger en bimmers, enten det er unødvendig mye skinn inspirert av @Saltkjelen og @Ampera og i 2021 skulle jeg bare en liten tur på Våler banen med familie bilen vår X3M’n etter et innlegg fra @Skulebollen, siden den tid har det blitt et par bane biler og noen Europa turer med mer.
-
Får ikke til vin decoder. Noen som kan sjekke om dette er en 64ah eller 94ah? WBY1Z21030V609525
-
-
Jeg har ikke lagret den men sendte melding på den nå 🤠 edit: denne var og grise pen https://www.finn.no/mobility/item/459897881?ci=1
-
G11 750i med nesten 300.000km https://www.finn.no/mobility/item/416942798?ci=1 og en kjent M5 https://www.finn.no/mobility/item/461640279?ci=1
-
Skal begynne selv med dette, genialt! • Venstre speil • innvendig speil • Høyre speil • nøkkel med knapper • knapp låse opp • knapp låse igjen • knapp bagasjerom
-
Han skrev heldigvis at han sendte til feil person så jeg svarte kun "ingen problem". Ikke faen om noen får gehør fra meg på å rasere en bil slik.
-
-
Jepp! Kjøpte en pakke hvor alt utenom de små hjulene medfulgte. Og disse må man nesten ha, jeg fikk f.eks. ikke vasket M3’n og den var ikke sann veldig lav.
-
Jeg har en slik og fungerer utmerket godt! Jeg måtte dog kjøpe mindre hjul for å få den under Porscha. Jeg har i tillegg skum kanon på den
-
Jeg sendte en melding til @Eystein Ose tidligere at han var på spekteret men det kan jo virke som det er flere med oppheng
-
Litt ironisk med hybrid bil da eller? Burde hatt ordentlig V8 om man skulle hatt skikkelig bøs SUV
-
GT3’n skal stilles ut førstkommende helg i Ålesund og fotografen var og tok litt bilder tidligere i uken Jeg ville ikke kapre tråden til Lars helt med PAW gnål, men har fått priser fra både Sverige og Tyskland nå og man kommer definitivt best ut i Sverige og Tyskland, merkelig at prisen er så høy i Norge når du kan bestille over nett fra hvilke som helst land. Uansett veldig greit å være klar over! Norge: 1år - 29.000kr / 2år - 50.000kr sverige: 1år - 19.000kr / 2år - 35.000kr tyskland: 1år - 1.390€ / 2år - 2.500€, men i Tyskland så er disse prisene uten mobilitets garanti. Den kan du dog kjøpe i tillegg og da blir 2 år 32.000kr nesten 20.000kr billigere en i Norge…
-
Jeg og @Eystein Ose har startet sesongen tidlig og fått gjort et par turer i lokale omgivelser, han har vært turist guide og jeg har hengt på slep. her fra en tur til Vestkapp, turist guiden bommet litt her da veien opp var stengt 😂 Ble godt og varmt her i Ålesund april måned og vi tok ny tur til hotellet union øye ikke langt unna Volda hvor guiden er fra. Sinnssykt tøft hotell på innsiden! Her må jeg tilbake med annet følge en Eystein ved en senere anledning og helst fruen. Disse ruinene har jeg hørt om hele livet, ikke fult så spennende. En ting er sikkert denne E36 er definitivt en av Norges peneste, artig å se så gamle biler i slik tilstand. Nå har du vell og @Eystein Ose kjørt mer i år en hele fjor? om jeg husket riktig. om det er flere på forumet som bor i området og ønsker å være med så er det bare å si i fra.
