Må si jeg faktisk savner en 2006 mazda 6 jeg hadde, kom seg fram over alt på vinterføre, billig i drift og ikke minst veldig komfortabel. Blir nok en slik til vinters hvis jeg finner en som ikke er ihjelrusta, heller å ruste i stykker en mazda enn 523i'n. Ikke at en 16 år gammel bensinbil er sammenlignbart med en flunka ny elbil da 😂