Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

skulle kjøpe et sett som Doxnlol skulle selge med e30 m3 fjørben og bremser og hjullager som det stod i tråden at det selges sammlet og så et toppdeksel.

snakket med han og ble enig om pris og kontantbetaling igjenom en lastebilsjofør jeg kjenner. sende med sjoføren penger og skriv om og hente toppdeksel og fjørben. de møttes Doxnlol hadde med seg alle delene til han såg at jeg hadde glemt og skrive hjulager på lappen til sjoføren så han tokk pengene og hjullageret og sende det ikke med. nå skal han forlange 1000,- for dette. USERIØST!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke og anbefale barca.

Kjøpte en iphone 4 av han http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=211094

i beskrivelsen står det at det er knust skjerm forran og bak, mobil ikke opperatørlåst og at alt fungerer men skjerm må byttes.

For det første ble penger overført mandag 19 desember og ble da lovet sendt med en gang.

Så fikk jeg en rekke unnskyldninger fram til den endelig ble sendt 3 januar.

Mottar telefonen og telefonen er visuelt slik som beskrevet. Men får ingen dekning med mobilen da den kun står og søker etter oppratør. Prøvd med 4 forskjellig simkort uten og få kontakt med noen av dem. har hatt den hos spesialist for og feilsøke og enten feil med antennedel eller hovedkort.

Selger lite interisert i og ordne opp. Fikk etterhvert tilsendt kvittering for og sjekke opp at mobil er norsk og sjekke imei nr. Sjekket da også opp med politiet og opperatør at det ikke lå noe sperre på imei nr.

Saken er nå påstand mot påstand, han sier den fungerte når han sendte den og jeg sier den ikke fungerte når jeg mottok den.

Konklusjon; Anbefales ikke av meg da han mener det ikke er hans problem lengre og ikke ønsker og være imøtekommende og løse problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

referanse til bmwrob her på forumet, kjøpte noen deler av han og det gikk helt fint, anbefales

Takker, anbefaler også iceybear. Handelen gikk smertefritt :)

Edit: Anbefaler også Snowgoon, hyggelig fyr og seriøs. Kjøpte noe deler av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle kjøpe et sett som Doxnlol skulle selge med e30 m3 fjørben og bremser og hjullager som det stod i tråden at det selges sammlet og så et toppdeksel.

snakket med han og ble enig om pris og kontantbetaling igjenom en lastebilsjofør jeg kjenner. sende med sjoføren penger og skriv om og hente toppdeksel og fjørben. de møttes Doxnlol hadde med seg alle delene til han såg at jeg hadde glemt og skrive hjulager på lappen til sjoføren så han tokk pengene og hjullageret og sende det ikke med. nå skal han forlange 1000,- for dette. USERIØST!!!!

Hei. Du trekker det helt ut av kontekst. Har kjøpt å solgt mange deler her inne uten noe som helst problem. Å det at du personlig truer selger er ett ikke moment.

Mvh

Runar Øverlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført en meget sikker handel med ///FredriK.S.

Gode priser, sendte med en gang jeg hadde overført penger. Oppdaterte meg hele tiden på SMS, og han sjekket flere ganger enn meg om pakken var kommet frem! Hehe.

Delen jeg fikk var over forventet, og var så godt pakket inn at den kunne neppe blitt skadet uansett hva som hadde skjedd med pakken. Stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført en meget sikker handel med ///FredriK.S.

Gode priser, sendte med en gang jeg hadde overført penger. Oppdaterte meg hele tiden på SMS, og han sjekket flere ganger enn meg om pakken var kommet frem! Hehe.

Delen jeg fikk var over forventet, og var så godt pakket inn at den kunne neppe blitt skadet uansett hva som hadde skjedd med pakken. Stor takk!

Jo, og takk det samme :)

Kan virkelig annbefale brukeren Maloi.

Overførte penger med en gang handelen var "planlagt", og alt gikk som smurt!

+ i boka fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...