Gå til innhold

Burde Bimmers.no få medlemsavgift?


tonyku
 Share

Burde Bimmers.no bli ett betalende forum?  

191 stemmer

  1. 1. Burde Bimmers.no bli ett betalende forum?

    • Ja.
      70
    • Nei.
      122


Anbefalte innlegg

Synes vi alle her kunne tatt en liten diskusjon/avstemning om Bimmers.no skulle blitt ett forum der man betalte for å være medlem.

Det fungerer fint på "andre" forum så hvorfor ikke her og. Så kan man kansje "luke" bort det 15 000 medlemmene som ikke er her.

Hadde medlemmer betalt en årsavgift hver så hadde vell Admin og blitt mere motiverende til og drifte ett så stort forum som dette. Eventuellt latt noen andre som har interesse av det drifte forumet istede for å bytte det bort i en skjærgårdsjeep o.l.

Jeg selv, synes det er greit å betale en astronomisk sum for å være medlem av ett forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som er problemet er at det er sikkert flere hundre personer som står som medlem av forumet men som ikke er aktive lenger, det er derfor ikke særlig ideellt med tanke på at et forum som har mange medlemmer faktisk kan få større spons enn et forum som har reelle tall på lista dvs at medlemstallet vil synke drastisk hvis det innføres kontigent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne dere ikke bare dratt opp en av de andre "etthundre og ørtiogførti"-trådene som betaling/donasjon for forumet?

Selvfølgelig vil de aller fleste betale.. Det er bare det at Gunnar ikka har tid til å implementere det, hvem skal evt. skatte av det.. osv osv..

Kan man ikke bare gjøre det enkelt med en donasjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg virkelig at noen skal ta å minne Gunnar på at han faktisk har ett forum han har ansvar for.........Det er vell noen her inne som møter han mere enn 1 gang i uka. Kan ikke skryte av 20 000 medlemmer+ når bare 1000 av dem er aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi burde få medlemsavgift akkurat som på VW/Audi forumet! Da hadde vi fått luka ut mye av dem som registrerer seg her bare for å kødde! Og dem som registrerer seg her av andre årsaker som ett visst medlem med navn "Duekkjesnau"(vedkommende virker til å overvåke akkurat hva JEG skriver her inne :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært et fint forslag dette her, så slipper vi kanskje alle useriøse og virushelvette som amnge har sliti med på dette forumet.

Vi kunne jo kommet på noen prisforslag alle sammen, og bli enige om en pris tilslutt, jeg synes dette hadde vært helt topp!

Jeg synes 199,- i året er et bra alternativ + at vi kan få med to bimmersklistremerker i posten med regning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Så han vanlige mannen i gata som får problemer med sin bmw som bare skal lure på 1 eneste ting må betale 400 kr for det?

Og dere sier at vi burde betale for å luke bort svindlere osv, hvis en svindler kan "tjene" 5000 kr før han blir stengt ute. Tror dere han er villig til å betale de 400 kronene?

JA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk strukket meg helt til 400 ,- i året jeg altså! For å virkelig få luket ut dem som ikke har andre planer enn å tulle!

400 er drøyt.

Veldig mange hadde droppet å betalt 400 kr. - vi som er aktive her inne liker forumet etter en stund når vi får forhold til det. Plutselig stangerer det muligens for nye medlemmer, fordi ikke alle gidder å betale 400 kr. for et nytt forum de registrerer seg på.

Og når folk begynner å betale, begynner folk å kreve - mye. Sikker på at dere vil ha slik sutring??

10x bedre å markedsføre forumet litt rundt om, og få bedrifter til å sponse forumet mot tilbudsbannere her og der. Win win situasjon og denne modellen er internett bygget opp av.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...