Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Klart vi skal få ordnet noe Richie. Kom med bilen, Hehe..

Det er standard understell. Bilen har imidlertid Dynamic Drive, men er usikker på om denne egentlig påvirker høyden. Uansett bestilte jeg 35/35 H&R tidligere i dag. Det må jo bli bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trivelig med positive tilbakemeldinger, mange takk!

Kommer forøvrig en smakfull oppgradering i løpet av kvelden eller natten.. 8)

Bilen ble vasket under med IronX. Alt av plastikk ble satt inn med Scholl Blue. Til eksosanlegget har jeg brukt en billig og hard rubbingpad med roterende maskin og autosol som senere ble polert opp med Meguiars NXT Metal Polish og et par lag med Swissvax Autobahn felgvoks på endehalene. Div forskjellige oppheng og stag har fått en behandling med autosol og Swissvax Autobahn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke galskap i å ta vare på bilen vel..? :P Tenkte jeg skulle starte på bilen din allerede i morgen slik at den blir treffklar neste søndag.. hehe..

Her kommer forøvrig noen bilder av gårsdagens arbeide.. Mycket bråå 8)

k33aj8vmji577cpq4ext.jpg

hrx58parko3rbcw09vdv.jpg

qtp5dn27f1suj043canw.jpg

xnotq3ars6m7kwrgp0q9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres finfint ut! :P

nei den trenger nok litt mer skruing før det blir orden på den, og jeg kan begynne med sånt som polering av bærearmer og pussing av foringer og duppeditter med tannbørste :P men det frister å prøve seg frem, sånn som du holder på :P

kommer nok innom gs i morgen tenker jeg, til lunsj, må prøve med termostathus og termostat, før jeg sier meg ferdig for nå :P er du på jobb da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...