Gå til innhold

18" AC Shnitzer Rennesport

aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde dette blitt på en

Vanlig 520 E39 folkens? Å forslag til

Dekkdimensjoner?? Bilen vil samtidig få

Montert på Luftunderstell!! Men syns innpresset høres noe drøyt ut bak? Her

Må jeg bestemme

Meg raskt tror jeg! Bursdag imorgen/nå den 17 å så hva hadde vært bedre enn disse!!!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke noe problem å få på de felgene der på E39. Jeg har jo nøyaktig samme dimensjon bak til min E92. :P Gå for de Ivrig86! Hadde jeg hatt litt mer penger til overs hadde jeg handla de selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmm ja fristende!!! Har nye 215.40.18 Falken dekk liggende her å... Men det blir noe drøyt kanskje forran? Så på tyrestretch å så litt vell lite ut... Men Falken gir mindre strekk enn mye annet....... Kan du sende meg et bilde av Bulken aplet86? Men i tråden på bilen din står det 10x18" forran?... Vil gjerne ha et bilde å et eventuelt bursdagstilbud på 92471575 ;) hehe så får vi se imorgen om jeg slår til... Fristende med noen skikkelig felger istedenfor "billige kopi jalla" felger som folk kaller varrstoen hehe kjempe fornøyd med di men disse kler E39 jævlig bra!! Å hever bilen endel mere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass ja.... Men burde være en smal sak å

Rette den for folk som driver med det? Litt vanskelig å se men ser ut som det kun er den lille helt ytterste bretten/kanten som er Bulket...? Hva koster eventuelt ny ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...