fanqua Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Følte det var på tide med en egen luftfjørings tråd da det dukker opp flere og flere bmw'er med luft! Så da kan det være greit med en egen tråd til å vise fram hva du har gjort og diskutere relaterte ting. Derfor legg gjerne ut ditt "trunk-setup", styringssystem, fitment, eventuelle spørsmål også videre. Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Dette er da min setup! Har K-sport sitt kit til E36, med ett relativt simpelt system med brytere og magnetventiler. Kan knipse noen bilder av det etterhvert! MagnusHN og Sondre92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg har airforce suspension sitt performance kit med mulighet for å justere 36 knep på demperne, justere høyde hver for seg forran og bak, å lagre 4 høyder Foreløpig er det Stickerbooomba baki framtil jeg får testa Felga på bilen med turkist senter... Viss det ikke blir bra så blir senteret på Felga sølv eller lysegrått å cleant baki isteden. I performance kitet følger Det med 2 fjernkontroller, en med display som Viser trykk forran og bak pluss trykk i tank. Den andre har 3 knapper man kan bruke til di høydene man lagrer selv. Man kan også justere hurtighet på demperene/lufta via kontrollen Venter på skruer til Felga før jeg setter di sammen å får justert fitment skikkelig Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Dette er da min setup! Har K-sport sitt kit til E36, med ett relativt simpelt system med brytere og magnetventiler. Kan knipse noen bilder av det etterhvert! 6mrwl9jeddaie78057mh.jpg gljzb2odufwc6lv1od2t.jpg Lov å spørre hvorfor du har ett balltre "fastmontert" på bagasjeluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Fordi det ser bedre ut enn verktøy kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Fordi det ser bedre ut enn verktøy kassa Jenter har pepperspray... Gutter har balltre i bilen. Ryeng1, staashe og Reef89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Fordi det ser bedre ut enn verktøy kassa Så baseballen først nå Da ble det fort litt mindre jalla! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Det handler om kule men små detaljer. Der er luft gutta våre på forumet helt rå spør du meg:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Ikke BMW, men et par bilder av min tidligere Golf Mk5 med Airlift og AccuAir e-Level system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Den har jeg sett ved ett par anledninger! Virkelig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Duuu Ivrig, ett spørsmål... Vet du om det er separate ventiler for alle hjulene, eller er det en for foran og en bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Duuu Ivrig, ett spørsmål... Vet du om det er separate ventiler for alle hjulene, eller er det en for foran og en bak? Tror bare til forran og bak... For å få justert hvert hjul må man ha et hakk dyrere kit... Jeg har performance kitet, super performance kan justere hvert hjul http://airforcesuspension.com/wordpress/?page_id=41 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Februar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2014 Tror bare til forran og bak... For å få justert hvert hjul må man ha et hakk dyrere kit... Jeg har performance kitet, super performance kan justere hvert hjul http://airforcesuspension.com/wordpress/?page_id=41 Ok, for jeg tror jeg skal prøve å ha egen ventil til hvert hjul. Også heller styre dem parallelt... For min har en tendens til å legge seg over i svingene, og lurer på om det kommer av at trykket forskyver seg :/ Eventuelt justere sånn at det er høyere trykk på en lavere høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Fanqua, da ville jeg gått for Autopilot v2. Med mindre du vil invistere i elevel da. http://bagriders.com/modlab/products/AUTOPILOT-V2-MANAGEMENT-PACKAGE.html Edit: Min krenger mindre enn med Bilstein coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 28, 2014 Share Skrevet Februar 28, 2014 Ok, for jeg tror jeg skal prøve å ha egen ventil til hvert hjul. Også heller styre dem parallelt... For min har en tendens til å legge seg over i svingene, og lurer på om det kommer av at trykket forskyver seg :/ Eventuelt justere sånn at det er høyere trykk på en lavere høyde Hmmmm okay... Det hørtes litt kjipt ut ja... Tror jeg slipper det problemet Pga jeg kan lagre høyder å da justerer den trykket hele tiden mens man kjører for at det skal være det trykket jeg har lagret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå