Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens innsats :) litt dårlige bilder men må opp med gulvet igjen når nye pac audio boksen kommer.. ene av kanalene var visst svidd :/ kommer da bedre bilder og da ser dere ferdig og ryddigere resultat :) alt er koblet inn på det originale anlegget, etter original forsterker :)

dcb681558e13ff9b047373c86474ab3a.jpg

19549c3a23c0201afd46e9336c11dc56.jpg

ff485c6e4e01d78ef6d0f08db34d82c0.jpg

Forsterkerene er: JL audio slash 500 monoblokk black series og Alpine PDX F6 4 kanaler.

En stk 4 kanaler og en stk 2 kanaler pac audio high/low converter :)

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut! :D digg med bedre lyd!

Ble det noe støy? Vurderer å kjøpe high/low converter jeg også! :) er vel innebygd støy filter i disse?

Null å nada støy ;) men nå er ingen av kablene jeg har brukt over 0.7 meter heller, da all kobling foregår bak :)

Kjøp Pac Audio sine, har brukt slike i mange år og de nye er veldig bra. Kan av og til ha produksjonsfeil/DOA men da får du fort ny! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null å nada støy ;) men nå er ingen av kablene jeg har brukt over 0.7 meter heller, da all kobling foregår bak :)

Kjøp Pac Audio sine, har brukt slike i mange år og de nye er veldig bra. Kan av og til ha produksjonsfeil/DOA men da får du fort ny! :)

Kjekt da å kunne koble alt baki der så slipper du styret med å strekke ledninger frem osv! :)

Da skal jeg prøve det jeg også! :) kanskje jeg endelig kan bli kvitt støyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøper du pac audio ?

Jeg har kjøpt mine hos bilradiospesialisten sandnes

www.lydsenteret.no

Men alle de forskjellige bilradiospesialisten senteren selger nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har sagt noe her tidligere men ja. Fikk idag oppdatert mn fiscon, slik den ville fungere med cic systemet. Så¨nå har jeg full telefon og stremaing :) Beklager forvirring for jeg har sagt det ikke skulle fungere med denne boksen tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut link til min CIC montering her nå, MEN det er uten koding foreløpig, kommer etterhvert om jeg får tid og ork til å lage den ferdig :)

 

Gi gjerne feedback på hva dere syns, om det er noe som burde endres osv osv :) 

 

https://drive.google.com/open?id=0B_6JOLPUx7c7SEY3TXlMVzZrWkk&authuser=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Oppdaga noe funky her idag da.. gpsn tror jeg tuller litt da den plutselig ikke finner hvor jeg er på kartet.. skulle kjøre til jobb imorges og den startet rett plass men skjeina fort utav kurs.. noen som har noen ideer? Har ikke tatt ut å sjekka noe enda da det er litt travle dager..

Skriveleif sponset av Galaxy S5 og Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...