Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

Gunnar:

Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende.

E12? E28? E30? Du burde vært hengt oppned etter juvelene og kilt me fjør til døde.

Compactene ska e si me enig me. Nye sjuern e ganske grei for min del. Isettan er sød, 1600 GT er dødsrå.

X3 og X5 er det ikkje utseende som er avskyelig, det er selve konseptet.

Men d e min meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke e36 compact er så ille...Så lenge den har full m-pakke..

e46 compact, e83 x3, e65 7-serie, e53 x5(den nye er mye penere) og e63 6-serie syntes ikke jeg er så pene da :?

Sikkert mange som sikler etter 6-serien, og jeg syntes selv at den var pen tidligere, men etter å ha studert en nøye så endret jeg mening...

Linjene sett fra siden henger jo ikke på grep..og fronten er "noe" spesiell..Fra siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trekke pusten*

E46 Compact

E52 Z8

E53 X5

E63 6 serie

E65/66 7 serie

E83 X3

Z3 cab

E85 Z4 Cab

E90 3 serie

Den nye X6 føyer seg også inn i lista.

Domsavsigelse: Chris Bangle power.. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er folk som nevner biler fra 70-tallet og omtaler dem som stygge.. Kan ikke sammenligne en e21 med en e36 eller en e12 med e34..

De fleste som skriver her var nok ikke født/gamle nok til å være bilinteressert når disse bilene ble lansert. Å henge ut en nydelig klassiker som 507 blir helt feil i 2007, men å synspunkter angående f.eks e63 føler jeg er mer rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe spesielt gald i 1 serien jeg...

men må bare spørre... når dere sier e36, er det alle under en kam? eller er m-tekkene greie eller mener dere at alle er ræva... kan jo godt si at en orginal matt-rød sedan med grå kanaler, fangere og oransje blinkere ikke er det fineste å se på veien...

dne på posten over var mindre vakker for å si det sånn ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dere har så mye i mot Compact.

Jeg syntes ikke denne modellen ser så ille ut (natuligvis ettersom jeg selv eier en..), men selvfølgelig finnes det tøffere BMWer..

Det jeg syntes er så morsomt, mtp at compact plutselig så ufattelig mye penere i deres øyne når den får mer HK under panseret.

2 eksempler:

0601_00.jpg

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=15496

0710_00.jpg

http://bimmers.no/viewtopic.php?t=60546

Greit nok at disse mer eller mindre totalt gjennomførte, men det er da fortsatt en compact??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...