Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sa for flere år siden av jeg tar hatten av for Hylle pga. oppleggene han gjennomfører svært bra :) Fortjener suksessen! Har selv prøvd å få til mange og det er utrolig vanskelig å få et resultat som overlever og som målgruppen setter pris på, derfor respekterer jeg hva han får til av prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg synes du kanskje til tider gjør deg litt vanskelig og med vilje ikke vil forstå enkle ting. Det er ikke alt her som er like godt formulert og seriøst, men det er den tråden det er, og det er ikke alltid nødvendig å skrive en halv bibel for å komme til poenget. Jeg vet at du har et meget godt ordforråd og er glad i å bruke det, og det respekterer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg misliker E30 modellene er en ting. Men man kan ikke se bort ifra at Hylle har fått til noe meget bra! Han har også starter GermanCarClub, der alle tyske biler er inkludet. Disse vil også etterhvert bli implementert i E30meet treffene. Man kan ikke se bort ifra suksessen han har hatt...Blir som å si at 2cv citroen er søppel fordi du liker den, men kan ikke se bort ifra at den var en enorm suksess i store deler av verden....

 

Så istedet for å kverulere videre på hva "riktig" står for så kan vi heller være enige i at jeg ikke er så veldig glad i E30, men at Hylle har klart seg meget bra i bmw/e30 verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg misliker E30 modellene er en ting. Men man kan ikke se bort ifra at Hylle har fått til noe meget bra! Han har også starter GermanCarClub, der alle tyske biler er inkludet. Disse vil også etterhvert bli implementert i E30meet treffene. Man kan ikke se bort ifra suksessen han har hatt...Blir som å si at 2cv citroen er søppel fordi du liker den, men kan ikke se bort ifra at den var en enorm suksess i store deler av verden....

Så istedet for å kverulere videre på hva "riktig" står for så kan vi heller være enige i at jeg ikke er så veldig glad i E30, men at Hylle har klart seg meget bra i bmw/e30 verden!

Dette er jeg helt enig med deg i og som du påpeker handler E30Meet først og fremst om E30... og kanskje i en større betydning oldschool BMW'er fra 80-tallet. At han så i ettertid har funnet ut at selve navnet E30Meet er litt begrensende og dermed forsøker å implementere et alternativt konsept med German Car Club Norway er så en helt annen sak. Denne klubben kan forsåvidt også handle om Audi og Mercedes-Benz etter min mening. Hylle skal allikevel ha en solid dose kudos for entusiasmen han har og innsatsen han legger ned ved å fokusere på BMW modeller som iallefall jeg liker veldig godt... :)

Vet ikke helt hvordan det er med Norske og Danske mestere,men det er flere her inne som deler førsteplassen som verdensmester i kverulering hvertfal.

Hehehe... akkurat det samme sa vi i det gamle bmwccn forumet også. BMW entusiaster er åpenbart noe for seg selv... :) Endret av Sjøbuse
Slått sammen 2 poster. Dobbelposting!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har gjort mye riktig = han har valgt riktige biler, riktig fremstilling av stand, riktige farger, riktig markedsføring, riktig måte å skape en gruppe, lage riktige treff.... u name it :)

 

Er en ny og hipp måte å si at en person er vellykket på... "Han har gjort mye riktig = he has made it"

Men noen offer måtte han gjøre for å komme dit han er, blandt annet det å åpne opp for alle BMW modeller på E30Meet. I starten var jo fokuset mer eller mindre kun E30, og å ha fokus på BMW sin kanskje mest populære modell har hjulpet han på vei helt enormt mye. Han har enkelt og greit truffet en nisje ingen andre hadde okkupert, tviler sterkt på han hadde hatt så stor suksess hvis det hadde vært snakk om E28Meet eller E34Meet ifra starten av ;)

Personlig har jeg ikke noe godt inntrykk av Hylle, særlig ikke etter episoden som gjorde at han ble kastet ut ifra Bimmers. Men han har gjort en stor jobb og har fått til ett kjempebra arrangement, det skal han ha. Likevel velger jeg å forbli medlem i BMWCCN da det er disse som er den offisielle norske BMW klubben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fan av både BMWCCN og E30Meet! Treffene de har appellerer til litt forskjellige variasjoner av de BMW-interesserte. Der BMWCCN fort viser seg å være til den litt mer tradisjonelle siden av en bilklubb og bruk av bilene på bane (Sporvalg og originalpoliti), og E30Meet til den nye generasjonen med drifting og "gatebiltrend" på bilene.  

 

Så jeg vet veldig godt hva jeg skal forvente på de ulike treffene, og blir dermed ikke skuffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylle er ikke utestengt fra bimmers.no. Det var kun en kort periode da det var mest oppstyr her. Han har tilgang til bimmesr på lik linje med alle andre medlemmer her. Og han har vært innlogget her etter alt oppstyret også. Såvidt jeg vet er de fleste på bimmers over denne hendelsen og har lagt den bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...