Gå til innhold

ALPINA E34 B10 4.6 #023/027 (Luftet bilen)


 Share

Anbefalte innlegg

Fikk tatt en titt på litt fersk lakk osv i dag, og må si denne var tøff sigurd! :D ble lekkert med emblemene, så nå gleder jeh meg bare til stripene kommer på!

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker :?

Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger :P Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempefet E34!!

Synes det er litt vitti at så mange av disse havner i Norge.

Skal dra med meg B10 BiTurbo #003 og muligens også B10 4.0 #023 på E30meet, og jeg gleder meg til å se din bil!

Vi har jo "samme" produksjonsnr på V8'erne våre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker :?

Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger :P Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst.

Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker :?

Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger :P Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst.

Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? :P

kjørt rundt 296 k denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er den godt holdt ser det ut som hvertfall, de fleste andre e34 er jo blitt spiker eller sveitserost med den km standen hehe

Hehe, ja mye mulig. Har nok blitt passet på denne. Skal også sies at jeg har kvittering på EUR 11 500 for motorbytte og girkasse overhaling i 2003.

Gratulerer med kjempefet E34!!

Synes det er litt vitti at så mange av disse havner i Norge.

Skal dra med meg B10 BiTurbo #003 og muligens også B10 4.0 #023 på E30meet, og jeg gleder meg til å se din bil!

Vi har jo "samme" produksjonsnr på V8'erne våre :lol:

Tusen takk. Har hatt lyst på B10 lenge nå, har vurdert alle motor alternativene. Skulle egentlig kjøpe 4.0 #037 fra Japan, men var en dag for sen med å bestemme meg. Husker jeg sto å snakka med deg om de på treffet til Johnja i fjor, foran smykke ditt og B12'n til Christian :wink: Hadde vært kult om du fikk med både 4.0 og seff #003, har en følelse E30meet blir en av tidenes treff i landet.

Var denne på Alnabru i 17 tiden igår retning nordover? Så en Alpina tusle oppover bakkan der :)

Høres veldig riktig ut det, ble siste turen med tyske skiltene det :(

Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker :?

Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger :P Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst.

Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? :P

Den regningen din der var ikke så veldig feil nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...