Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Eneste planen er å få fiksa småting på den, få på ett senkesett så den blir noe lavere, og 18toms sommerhjul... har 16toms nå... Utenom det, veldig lite som skal gjøres...Vil holde den mest mulig original... Er så mange E46 som styles og senkes til bunn med stooore felger... Kanskje litt ålreit å se en helt standard E46 med fornuftig senk, fornuftige felger og oransje blinklys engang i blant? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du er aktiv på bilfronten må jeg si :P Gratulerer med ny bil, meget godt utstyrt E46 ja! Blir nok pen denne med rette modifikasjonene :)

 

EDIT: Jeg ville bestilt nye skilt, helsorte skiltplateholdere og LED i skiltlys bak. Enkle tiltak som løfter bilen et par hakk  :)

Wimpy-vanskelighetsgrad, haha ;) Og endre tittelen på tråden til "1999".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei as.orker ikke kaste bort tid og penger på ny fanger...Den skal holdes original med bittelitt senk (foran) så den ikke kjører i kontant oppoverbakke...  Skal ha på led skiltlys bak ja da de gamle har irret...og ikke fungerer..

 

Og hvordan endrer jeg trådtittel? Har prøvd men finner ikke ut av det...

 

Og kan jeg ettermontere angeleyes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er fin som den er, englelys-ringer klipset til reflektorene, og litt senk(ikke etter min smak) så er den der ok! 

 

Finner man hvite blinkers billig fra et eller annet sted, hugger etc. så hadde jeg vurdert det, men absolutt ikke feil slik heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt senk foran må til...ser ut som den er hevet foran..Skal bare ha den litt lavere så den ser liiiiitt mer clean ut... Er det mye jobb å montere disse ringene i frontlampa? Tror jeg beholder de oransje lysene egentlig... Noen som har bilder av denne fargen på e46, men senk og felg etc? bare for å se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel Eyes:

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-CCFL-E46-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/321329952638?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ad0c1f77e&vxp=mtr

 

De følger med klips, illustrert på bilde nr. 4 ;) De klipser du bare øverst i reflektorene, to per ring. Kjempe enkelt å montere :)

Deretter røsker du ut parklys pærene og kobler de til der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel Eyes:

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Angel-Eye-Halo-Light-CCFL-E46-E46-3-Series-White-6000K-Non-Projector-12V-/321329952638?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ad0c1f77e&vxp=mtr

 

De følger med klips, illustrert på bilde nr. 4 ;) De klipser du bare øverst i reflektorene, to per ring. Kjempe enkelt å montere :)

Deretter røsker du ut parklys pærene og kobler de til der.

Nei uffda. Kjøp heller skikkelige, vedlikeholdsfrie, fint lys og uten ballast angel eyes.

Se tråden min nederst s. 1.

Grattis med god utstyrt bil ja :) ..få ut flere bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...