Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil helst ikke eige en bil der jeg ikke må stikke inn nøkkelen :)

Og jeg ville mye før hatt en litt rimeligere bil enn en f10 530d, for så og bruke resten av pengene på en e34 m5 :) folk er forskjellige. Men jeg klarer ikke og se entusiasmen i en ny bil.. Men så er jeg av typen som er glad i og fysisk jobbe med bil da, og ikke synes det er ett ork og måtte stelle den

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ikke eige en bil der jeg ikke må stikke inn nøkkelen :)

Og jeg ville mye før hatt en litt rimeligere bil enn en f10 530d, for så og bruke resten av pengene på en e34 m5 :) folk er forskjellige. Men jeg klarer ikke og se entusiasmen i en ny bil.. Men så er jeg av typen som er glad i og fysisk jobbe med bil da, og ikke synes det er ett ork og måtte stelle den

Det med nøkkelen er jeg enig i, det gir en litt god følelse av å stikke inn og vri om når man starter. Jeg liker det gamle og føler eldre biler har sjarme som nye biler aldri får, men på en annen side så er jeg fascinert av det moderne og lettvintheten dette fører med seg. Å holde en 20 år gammel bil med tilsvarende ytelser som 530d gående sommer som vinter koster fort like mye som nettopp F10 530en koster meg. Jeg setter pris på og er entusiastisk ovenfor hvor langt teknologien har kommet og hvor bra dagens biler er, samtidig som jeg er fryktelig glad i det gamle og analoge som E34en presenterer. Jeg føler meg privilegert som kan se entusiasmen i både nytt og gammelt, samt eie og kjøre begge deler :D

Enkelte er her inne er veldig glade i å fortelle meg at man ikke skal være trangsynt når det gjelder BMW vs andre merker, greit nok. Men man skal heller ikke være trangsynt når det gjelder gammelt vs nytt :) Nytt vil alltid være overlegent det gamle teknisk sett, mens gammelt alltid vil være overlegent når det kommer til følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...