Gå til innhold

Min F20 LCI 120d xDrive, nå med bilder. Nye setebelter med ///M-søm, side 6. Solgt, hva nå?


 Share

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Gorg skrev:

Bra, knallgode dekk! Slitesterk, lite sporing og kjempegrep er min erfaring :) 

Flott! Jeg hadde første generasjon Assymetric i 2010, var svært fornøyd da. Og det viktigste: Ikke runflat. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gorg skrev:

Matcher de orginale dimensjoner? Har 255/30-19 bak på min

Nydelig 1-serie, er så mye penere det nye karroseriet!

Vel, opprinnelig er det 225/35-19 og 245/30-19 på 1-serie, men rulleomkretsforskjellen er på nesten 3% ved originale dimensjoner. Det er ikke så bra for xdrive, så endte på dimensjonen jeg har nå, da er det 0,26% forskjell eller noe slikt. Og innenfor det som går fint, etter hva jeg har lest meg til. Takk, jeg er helt enig. Liker Pre LCi F20 også. (Må nesten det, nå som fruen har kjøpt en Estorilblå 116d. ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke er helt fornøyd med dekalene på skjørtene, har jeg nå bestilt nye, men med karbonlook. Da matcher de speilene, blir en fin helhet på bilen, håper jeg. :) Og når jeg er fornøyd med de på går også de ekstra skjørtene på under. Da mangler bare en liten leppe foran. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Beklager at jeg er svært dårlig på oppdateringene, håper å få på både karbondekaler på skjørtene, samt ekstra skjørter under i løpet av et par uker. Og da begynner det å gå mot følgende: Hva kan jeg eventuelt forandre på/gjøre bedre? Eventuelt selge bilen og begynne på noe nytt? Og om så, noen interessert i bilen min? Tanken har slått meg å legge den ut på finn, enten se på en F22 eller en F32, denne gang kanskje med bakhjulsdrift. Får se litt på hva markedet sier og hva annet spennende som kan dukke opp i samme prisklasse.. Ellers har jeg kjøpt ventilhetter med BMW-logo på, bilde kommer senere når korrekt lufttrykk er justert og de er på. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, fupsaker skrev:

Leker litt med tanken på nytt hjulsett. Noen gode tips og anbefalinger? Usikker på om jeg ønsker 18 eller 19. 19 i dag går veldig fint, så jeg er åpen for innspill! :)

TSW Bathurst i Gunmetal farge!: http://www.tsw.com/alloy_wheels_bathurst.php

ellers er det jo BBS FI-R: http://bbs.com/en/products/forged_line/FI-R.php

;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...