Gå til innhold

Tide forsikring - erfaringer?


BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

Aldri brukt Tide, men har vært fornøyd med DNB forsikring. De dekket min "maskinskade" når styreenheten røk. Betaler 7500,- pr år , og da er det også inklusiv forsikring mot parkeringsbulker uten egenandel :) Bmw 520d 2011`

Har brukt JBF før, men det var bare styr, for de er jo aldri på jobb eller mulig å få tak i når du trenger de.. Bruk ett forsikrings selskap med døgnbemanning (Y) 

Endret av Daniel80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Tryg, har aldri hørt om Tide. Jeg betaler 7700,- i året på min F10 530d. Full superdekning med motor og drivverk, samt parkskade uten egenandel. Fri kjørelengde har jeg også, samt sånn uhell forsikring som dekker f eks feilfylling.

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er fornøyd med Tryg, har aldri hørt om Tide. Jeg betaler 7700,- i året på min F10 530d. Full superdekning med motor og drivverk, samt parkskade uten egenandel. Fri kjørelengde har jeg også, samt sånn uhell forsikring som dekker f eks feilfylling.

Det var jo ganske rimelig. Jeg betaler ca. 700kr billigere nå for Enter med full kasko med maskinskade, leiebil og 16 000km. I tilegg er min en 520d, så jeg bør vel høre med Tryg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig gode erfaringer med både Tryg og DNB , har vert innom det meste da jeg stort sett alttid har hatt minst en 2-3 biler med skilt, så da blir det litt og hente , 

Men if er faktisk et lite snev billigere for min del, med det gadd jeg ikke da de hadde helt bedritne betingelser på veteran kjøretøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 2.12.2016 at 1.10, Fredrik 90 skrev:

Jeg er fornøyd med Tryg, har aldri hørt om Tide. Jeg betaler 7700,- i året på min F10 530d. Full superdekning med motor og drivverk, samt parkskade uten egenandel. Fri kjørelengde har jeg også, samt sånn uhell forsikring som dekker f eks feilfylling.

Hvordan fikk du den avtalen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gode kontakter ;) 

Det var da helt sykt, jeg jobber for Nemi forsikring og har aldri kommet over Tryg kunder med en såpass avtale. Aldri hørt om lignende hvertfall.

 

Når det gjelder Tide forsikringer så kjøper de forsikringene sine fra Zenith, som er en utenlandsk forsikringsselskap. 

Mange kunder jeg kjenner som har Tide får prisene sine økt opp mot 40% etter første året, så de er ikke så rimelige som de skal ha det til ;) 

 

Er bare å si ifra så kan jeg gi tilbud på forsikringen til alle medlemmene her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saucebaoss skrev:

Det var da helt sykt, jeg jobber for Nemi forsikring og har aldri kommet over Tryg kunder med en såpass avtale. Aldri hørt om lignende hvertfall.

 

Når det gjelder Tide forsikringer så kjøper de forsikringene sine fra Zenith, som er en utenlandsk forsikringsselskap. 

Mange kunder jeg kjenner som har Tide får prisene sine økt opp mot 40% etter første året, så de er ikke så rimelige som de skal ha det til ;) 

 

Er bare å si ifra så kan jeg gi tilbud på forsikringen til alle medlemmene her :)

Er det slik at dere ikke øker prisen etter første året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Er det slik at dere ikke øker prisen etter første året? 

Vi har prisgaranti 1 året, men ikke noe garanti for indeksøkninger etter det. Men vi pleier vanlighvis og ikke øke prisene noe voldsomt så lenge man kjører skadefri, vi øker i gjennomsnitt med 4 % per år. Dette er tall jeg har hørt fra ledelsen. 

 

Kan gjerne gi deg et tilbud om du ønsker det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...