Gå til innhold

Mosses e34 bruksbilprosjekt


Mossebmw
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, sveigis skrev:

Dette er jo utrolig .

Han som eier de to bilene ,er kamerat av meg og den går noe j....ig:).

Mene...Kjørte dere altså for bytte front ?

Kjørte for å bytte front ja, greit da begge fikk noe de heller ville ha, og ble fornøyde. Hadde vært utrolig morrå å få sett bilen med egne øyne, men får vel nøye meg med de bildene han viste meg. Så ut til å vøre ett utrolig grommt bygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfft at du har vært på langtur og byttet front, har litt splittet meining om det er finest med bred eller smalfront. Liker begge.

Har bakfanger er svart stygg hjemmelakk. med hull til krok, men ellers hel. Skal få denne for noen hundrelapper. Har også ruteheis må du ha med styringer? Noen du kjenner som er innom Ålesund? Kan ta den med dit.

Endret av oledra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, oledra skrev:

Har bakfanger er svart stygg hjemmelakk. med hull til krok, men ellers hel. Skal få denne for noen hundrelapper. Noen du kjenner som er innom Ålesund? Kan ta den med dit.

Tusen takk for tilbudet:-D skal forhøre meg litt rundt jeg så tar jeg kontakt igjen ang frakt. Trenger ikke styring, er begge skinnene som har vridd og bøyd seg

Endret av Mossebmw
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mossebmw skrev:

Ja har hørt det før, men hva er det som gjør 88 modell så spesiell?

kat krav gjelder fra 01.01.1989  dette gjør det enklere mtp avgasskravene på biler bygd før denne dato. men selvfølgelig om den har kat orginalt kan den ikke fjernes men avgasskrav er likevell mer fristilt. Det er vel og lettere og godkjenne med annen styre enhet enn org. det er også regler dersom den er importert etter 01.01.1996 mener jeg det var, da kunne man vertfall før få hk avgift ved effektøkning.... sikkert mye annet og #-o

morro med oppdatering fra langtur :) kjedlig med småplunder da:-(

ang pedalsett så har jeg vel ett liggende, fulgte med på 535n min da jeg kjøpte den:grab:. forige eier av den hadde vel tenkt å bygge om så fulgte med alt, men på 535 trenger man bare oedal da brakettene er der kontra andre e34 med automat. vi kan nokk bli enige om noe der og :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Daniel. skrev:

Kjekt med flere E34 tråder :)

Liker planene dine! Og gjorde seg med smalfront :D Syns det er finest på sedan. Brei passer bedre på Touring :)

Ja var det jeg konkluderte med selv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Zeveren skrev:

Har cirka alt du trenger til å bygge til manuell, har en delebil stående :)  trenger svinghjul, mastersylinder, clutch i god stand, girkule og belg, har du røra som går fra mastersylinder til slangen som går fra slavesylinder hadde det også vært kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Streaxu skrev:

V8'ern har egen tank(?), ellers skal resten av modellene ha sammen med bremsene ;) Men røret ned til slavesylinder går vell ifra selve bremsesylinderen, ikke tanken? :P 

Har ikke finsett på dette😅men alle rør hadde vært fint, eneste jeg har er røret fra slave til slangen:-D sitter bremsesylinderen inne i bilen? Håper ikke jeg må styre med bremsevæske i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorrommet, den bremsevæsketanken sitter på ;) Var master sylinder jeg mente, fant bare ikke fram ordet i hodet mitt ista #-o

Har hatt shortshift ifra biltema på min e30 en stund nå, og den er faktisk helt grei. Lett å montere ettersom den er ment til Bmw :) Ser helt originalt ut, kan ha original girkule på den også, men gira blir alvorlig tighte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...