Gå til innhold

Hvordan finne ut om jeg har en F11 LCI?


Mons1
 Share

Anbefalte innlegg

BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke?

Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne.

BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI?

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Enkelt

Har du blinklys i speil = lci

Blinklys i skjermer forran = pre lci

blinkelys i speil ja, så da har jeg LCI :-)
Men til spørsmål nr 2. Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI og LCI?

RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Utifra hva jeg kan se i delekatalogen, er det like delenr på både m sport og "standard" på både LCI og pre LCI. Dette gjelder da bak. Forran vet jeg det er forskjell på både m sport og ikke m sport. 

 

Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak.
Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay.

En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11?

RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mons1 skrev:

Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak.
Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay.

En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11?

RS

Har du regnr. så finner vi det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Mons1 skrev:

Har ingen M-Sport, så det er ikke en sak.
Klarte å ramponere støtsfangeren bak da jeg rygget i en stein som lå gjemt under snøen. Slo et stort stykke ut av hjørnet på støtsfangeren bak. Ikke mulig å reparere. Ser at det finnes en mengde bra tilbud på eBay.

En endelig siste spørsmål: Hvor finner jeg lakk-koden/fargenavn? Finner dette ingen plass. Står bare "Svart" på det jeg kan finne i papirene. Det er ikke metallic, så hva heter denne standard svart på F10/F11?

RS

Vet ikke hvor mye fartstid du har på ebay, men du er klar over at mange av tilbudene på ebay ikke er så gode som de kan se ut for å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mons1 skrev:

BMW begynte produksjon av LCI(Facelift) for F10/F11 i july 2013. Jeg har en 08/13 F11. Hvordan kan jeg finne ut om dette er en LCI eller ikke?

Skal prøve å finne bakre støtsfanger til denne.

BTW: Er det forskjell på bakre støtsfanger mellom pre-LCI eller LCI?

Du svarer jo egentlig selv på spørsmålet ditt. :)

Juli 2013 = 07/2013. Du har en august 2013 = 08/2013.

Std. F11 LCI bruker samme støtfanger som pre-LCI. F10 LCI har derimot en ny fanger. Jeg presiserer for ordens skyld at dette gjelder standardutgaver og kun bak.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...