Gå til innhold

Min M3 CSL [Solgt]


Anbefalte innlegg

Denne tråden er en fortsettelse fra denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1221661#1221661

Ja, da var drømmen tatt et steg videre. 8)

Som mange sikkert har fått med seg, har jeg hatt en E46 M3 i litt over to år. Denne er nå byttet ut til fordel for, såvidt jeg vet, den eneste sorte M3 CSL i Norge.

Starter denne tråden med noen bilder fra turen tilbake fra Vestlandet hvor jeg ga fra meg M3'n mot denne.

Jeg kjørte en annen vei tilbake enn jeg brukte dit. Den gikk Voss - Gudvangen - Lærdal - Hemsedal - Gol - Oslo.

Det ble en minneverdig tur i en fantastisk kjøremaskin. Særlig veien over Hemsedal-fjellet var helt sinnsyk. Hårnålsvinger, stigning, relativt godt dekke... Perfekt for en CSL.

Jeg satt bokstavlig talt og lo for meg selv av kombiasjonen carboninnsug, herlige kjøreegenskaper, SMG, og mer enn nok drag.

Jeg merker STOR forskjell fra vanlig M3. At jeg nå har SMG, kontra manuell på den forrige, har nok endel å si, men de er vikelig to forskjellige biler. CSL'en er utrolig mye mer spisset.

Jeg var utrolig fornøyd med M3'n, men denne har så langt vist meg en annen dimensjon... 8)

De umiddelbare tingene som skal gjøres med bilen er:

Originale CSL-felger er bestilt, original grill/nyrer er bestilt, nye typen skilt er bestilt.

Den skal inn til diagnose/sjekk /m oljeservice på fredag.

Jeg har allerede "vrengt" den innvendig - all dritt bort. Midtre del av setene er festet med borrelås, så har hatt ut disse og fått støvsuget under der, og selvfølgelig overalt ellers i bilen. Samt vasket grunndig overalt.

Til helgen skal den taes grunndig utvendig m/ polering.

Gleder meg..! :D

Bildene som følger er av en skitten bil, tatt med mobil og vanlig kamera.

le0hzgc1pmhqqjm99co7.jpg

På vei hjem fra Voss.

jnxv0zxanov5hokhitbq.jpg

Gudvangen

8bswdf2ct8t0w59niu39.jpg

Herlig kombinasjon; norsk natur og carbontak.

9r4gq6dn97z79oez0ud6.jpg

6b0v9066r878i0j1e7sk.jpg

Obligatorisk foto-spot - Lærdalstunellen. (Grusomt lang...)

qs93z9x9crrig6d9e5lw.jpg

saribapnev369xt6bzox.jpg

8rzmgtv1rqldlbtsog1j.jpg

qbfiexw6ci8a0bixaf6a.jpg

Her snudde jeg faktisk for å ta bilde av skiltet med samme navn som en kjent forumdeltager... :lol:

0e0ahm112oc3bdf9oouu.jpg

Hemsedalfjellet - ikke lett å holde igjen...

6ce3k5gndk0jrj1mogl4.jpg

Hemsedal

ere80hf9cdobh4ombeqw.jpg

Måtte bare spyle av bilen ved Krøderen.

ffu7epcy64tqnny57ptz.jpg

Og jammen rakk jeg ikke en tur på Rudskogen på søndag også. :)

Ingen kjøring dog. Vil få skiftet olje osv før jeg tyner altfor mye, dessuten var verken forsikring eller betaling skikkelig på plass, OG jeg var relativt trøtt etter nærmere 1000km kjøring på lørdag...

To be continued...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns din forrige M3 var nydelig, men denne her tar jo helt overhånd. Jeg syns imidlertid at du burde ha tatt over Hartge hjula, men til syvende og sist blir det vel mer enn bra nok med CSL-hjulene. Det skal bli spennende å se masse bilder og hva du kommer til å gjøre med denne bilen etterhvert som tiden går. Saltkjelen bildet var jo helrått, godt observert! :lol:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>< jeg vil også ha CSL

Gratulerer med verdens råeste bil! Hvordan var det å gå over til SMG? Aldri manuell igjen? =)

PS: Få deg lexus baklykter så jeg kan bli litt mindre misunnelig =) eventuelt rieger styling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...